Astra vetokoukku + asennus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
henri_p
'Agila'

Viesti Kirjoittaja henri_p »

Mistä saisi halvimmalla vetokoukun + asennuksen F-mallin sedan astraan Tampereen suunnalta?
henri_p
'Agila'

Eikö kukaan osaisi neuvoa? Mitä koukku + asennus maksaa yleensä muihin malleihin?
LJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja LJ »

Kävis varmaan helpommin hintavertailu jos ottasit puhelimen käteen ja soittelisit liikkeet läpi. Esim. varaosamaailma ja osaset. Niissä on molemmissa sekä huolto että varaosamyynti samassa. Saat osan hinnan sekä työn hinnan samalla soitolla.
wiquel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wiquel »

Mulla olis ylimääräinen vetokoukku. Oma auto on kylläkin F caravan, mut ei kai se paljon poikkea sedanin malli. Nopeastihan sen näkee! Se on alkuperäinen, uskoisin että tehtaan asentama, oli nimittäin aika hyvin kiinni. Joutu takapuskurinkin ottaan irti et sai sen pois. Läpi pulteilla vararengaskoteloon, tai siis sinne ulkopellin ja vararengaskotelon väliin! Kaikki pultit, prikat ja mutterit tallessa. Sit vaa etsit jonkun joka sen laittais sulle sen kiinni?!

Nii ja tää koukku on Tampereella! Oisko 80e. hyvä hinta?! Tarjoa jotain.
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Mulla olis ylimääräinen Hatchbackista otettu vetokoukku, hiekkapuhallettu ja sinkitty eikä käytetty sen jälkeen. 70€
henri_p
'Agila'

Kuuluuko paketteihin myös sähkösarja?
wiquel
'Senator'
'Senator'

Siis kyllä..jos tarkoitat sarjalla sitä mihin peräkärryn liitin tulee?!

Mainostetaan lisäksi: Mulla on -96 vuoden autosta. Oli vielä maalikin nupin päässä kun yhden kerran alkukeväästä sitä käytin. Noinkohan on käytetty aikaisemmin..epäilen että ei!

<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-08-14 15:51 ]</font>
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Luulisin vaan että kumpikaan noista ei sedaniin sovi. Farmarin nyt ei ainakaan mutta tuo hatchbakin voi sopia muokkaamisella.
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Minun koukku on myös -96 autosta, eikä ole kertaakaan ollut paikallaan tuon fiksauksen jälkeen.
Töpseli tulee mukana, siitä lähtevät johdot on vaan katkaistu.

Sopivuudesta en osaa sanoa, mutta mikseipä sitä saisi laitettua..

edit: menipä kilpamyynniksi :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: RL on 2003-08-14 23:22 ]</font>
henri_p
'Agila'

Kyselin sen verran "asiantuntijoilta" koukkujen sopivuudesta, että kukaan ei pistäisi sedaniin kumpaakaan noista koukuista...
Tiedä häntä kuinka helposti/vaikeasti nuo koukut saisi sopimaan, mutta taidan odotella sedaniin sopivaa tarjousta :wink:

BTW, ensimmäiseen kysymykseeni vastaan sitten itse. Ainakaan Metro-auton ja Osasien hinnoissa ei ole suurta eroa, asennettuna 300€ molemmin puolin. Aikas tyyristä touhua.
wiquel
'Senator'
'Senator'

:eek: HUH! Harkitsisin vakavasti, että saisiko sitä itse laitettua kiinni. Ei varmasti ylivoimainen homma.

Olitkos sä Tampereelta? Tuu nyt sunnuntaina (17.:cool: Pyynikin näkötornille, missä pientä kahvittelua pitäis olla klo. 18.-18:30 alkaen. Voin ottaa mukaan, niin voidaan zoomailla!? Tai joku muu päivä johonki tänne?

<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-08-15 18:16 ]</font>
Vastaa Viestiin