Astra vetokoukku + asennus
Mulla olis ylimääräinen vetokoukku. Oma auto on kylläkin F caravan, mut ei kai se paljon poikkea sedanin malli. Nopeastihan sen näkee! Se on alkuperäinen, uskoisin että tehtaan asentama, oli nimittäin aika hyvin kiinni. Joutu takapuskurinkin ottaan irti et sai sen pois. Läpi pulteilla vararengaskoteloon, tai siis sinne ulkopellin ja vararengaskotelon väliin! Kaikki pultit, prikat ja mutterit tallessa. Sit vaa etsit jonkun joka sen laittais sulle sen kiinni?!
Nii ja tää koukku on Tampereella! Oisko 80e. hyvä hinta?! Tarjoa jotain.
Nii ja tää koukku on Tampereella! Oisko 80e. hyvä hinta?! Tarjoa jotain.
Siis kyllä..jos tarkoitat sarjalla sitä mihin peräkärryn liitin tulee?!
Mainostetaan lisäksi: Mulla on -96 vuoden autosta. Oli vielä maalikin nupin päässä kun yhden kerran alkukeväästä sitä käytin. Noinkohan on käytetty aikaisemmin..epäilen että ei!
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-08-14 15:51 ]</font>
Mainostetaan lisäksi: Mulla on -96 vuoden autosta. Oli vielä maalikin nupin päässä kun yhden kerran alkukeväästä sitä käytin. Noinkohan on käytetty aikaisemmin..epäilen että ei!
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-08-14 15:51 ]</font>
Minun koukku on myös -96 autosta, eikä ole kertaakaan ollut paikallaan tuon fiksauksen jälkeen.
Töpseli tulee mukana, siitä lähtevät johdot on vaan katkaistu.
Sopivuudesta en osaa sanoa, mutta mikseipä sitä saisi laitettua..
edit: menipä kilpamyynniksi
<font size=-1>[ This Message was edited by: RL on 2003-08-14 23:22 ]</font>
Töpseli tulee mukana, siitä lähtevät johdot on vaan katkaistu.
Sopivuudesta en osaa sanoa, mutta mikseipä sitä saisi laitettua..
edit: menipä kilpamyynniksi
<font size=-1>[ This Message was edited by: RL on 2003-08-14 23:22 ]</font>
Kyselin sen verran "asiantuntijoilta" koukkujen sopivuudesta, että kukaan ei pistäisi sedaniin kumpaakaan noista koukuista...
Tiedä häntä kuinka helposti/vaikeasti nuo koukut saisi sopimaan, mutta taidan odotella sedaniin sopivaa tarjousta
BTW, ensimmäiseen kysymykseeni vastaan sitten itse. Ainakaan Metro-auton ja Osasien hinnoissa ei ole suurta eroa, asennettuna 300€ molemmin puolin. Aikas tyyristä touhua.
Tiedä häntä kuinka helposti/vaikeasti nuo koukut saisi sopimaan, mutta taidan odotella sedaniin sopivaa tarjousta
BTW, ensimmäiseen kysymykseeni vastaan sitten itse. Ainakaan Metro-auton ja Osasien hinnoissa ei ole suurta eroa, asennettuna 300€ molemmin puolin. Aikas tyyristä touhua.
Olitkos sä Tampereelta? Tuu nyt sunnuntaina (17.
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-08-15 18:16 ]</font>