Onkos tuo väri Z 490 Antilope/Antelope harvinainen

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Onkos tuo väri Z 490 Antilope/Antelope harvinainen

Viesti Kirjoittaja sepse »

Elikä tuo halpis korista pelastettu 98 8 tappinen GL farkku / pisti silmään tuo väri ja miellytti , nyt kun on tullut seurattua ei näy samanlaisia (tääläpäin- kapea sektori) . Väri on Z 490 Antilope tai Antelope maasta riippuen / paljonkos porukoilla on tätä väriä ??
Kuva

Oli pakko tuunata motonetin muovi kapseleilla kun ainoot mun talvipyörät oli 16" eikä yhtään semmosii kapseleita kotona .
Kuva

Kuva

Kuva

Klikkaamalla isonee kuvat.
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Onkos tuo väri Z 490 Antilope/Antelope harvinainen

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Mulla oli F Astra tuolla värillä ja jollain oli samaan aikaan Jämsässä ihan samanvärinen ja -mallinen, lisäksi meillä oli rekisterinro lähes sama. Kirjaimet oli samat ja numerot oli peräkkäiset, toisessa oli -714 ja mulla -715.

Kuva

E: Lisäks niihin aikoihin, kun mulla toi astra oli, niin yks B Vectra sedan oli tuon värinen täällä meilläpäin.
esu
OCF Member 2017
Viesti:

Re: Onkos tuo väri Z 490 Antilope/Antelope harvinainen

Viesti Kirjoittaja esu »

Liekköhän yhden ton värisen omegan nähnyt jopa. Ei kovin yleinen väri taida olla.
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Vastaa Viestiin