omega b1 kojetaulun valojen vaihtoa!
omega b1 kojetaulun valojen vaihtoa!
Eli olisko jollain kuvia tai ohjeita miten saan nätisti rikkomatta vaihdettua polttimot noihin kojetaulun valoihin esim lämmön säätö jutut. automaatti-ilmastointi on autossa. Onko sillä mitään väliä? Ja rimen keskuslukotuksen asennukseen jos sais apua. Samaan autoon kyseessä. B1 omega 97 caravan.
Re: omega b1 kojetaulun valojen vaihtoa!
kytkimissä taitaa olla lamput tinaamalla vissiinki kiinni?
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
No voi perse. :/ mitä ku mulla on esim palanu sieltä yks lamppu ainakin.. :/
Haulla olisi ehkä samalta sivulta löytynyt: linkki
Rimen asennuksestakin on tuossa aika ylhäällä topikki.
Rimen asennuksestakin on tuossa aika ylhäällä topikki.
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi
- kadett90
- OCF Member 2024

Ne on vaihdettavissa mutta hiukan haastava operaatio.Nizuxiini kirjoitti:kytkimissä taitaa olla lamput tinaamalla vissiinki kiinni?
Nimim. kahteen katkaisinsettiin ledit kolvannu.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 0&t=208807
Tuossa ohjeet purkamiseen. Paneelissa vaihdettavat polttimot B8.5 kannalla (muistaakseni)
Penkinlämppärin yms. nappuloissa tuossa alapuolella tosiaan tinatut polttimot. Näppärät tosin vaihdelleet itse. P.Lanttolalta taitaa löytyä useampi purettava Omega. Sieltä uudet kytkimet suoraan.
Tuossa ohjeet purkamiseen. Paneelissa vaihdettavat polttimot B8.5 kannalla (muistaakseni)
Penkinlämppärin yms. nappuloissa tuossa alapuolella tosiaan tinatut polttimot. Näppärät tosin vaihdelleet itse. P.Lanttolalta taitaa löytyä useampi purettava Omega. Sieltä uudet kytkimet suoraan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.