Dolly vuokrattavana Porissa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
shamrock
'Diplomat'
'Diplomat'

Dolly vuokrattavana Porissa

Viesti Kirjoittaja shamrock »

Enpä löytänyt oikein mitään sopivaa aluetta mihin tämä olis sopinut, mutta itse usein olen moista etsiskellyt ja tiedän monen muunkin etsineen, ei vaan ole tuntunut mistään löytyvän kun moista tarvitsisi. Ajattelin tuon tiedon sitten omistajan luvalla jakaa täälläkin, kai sen tästä sitten joku siirtää johonkin toiselle osastolle jos se sinne kuuluu.

Leveydestä en ole ihan varma, itse kuskasin F-Astran ET49 vanteilla ja tilaa jäi ainakin 20 senttiä vielä, eli tuskin jää juuri minkään kanssa leveydestä kiinni. Omistajan tavoittaa numerosta 046-6348439. Iltapäivän keikasta maksoin itse kympin, eli ei ole hinnalla pilattua tämä lysti. Ajorampit on, vinssiä ei.
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.

Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Re: Dolly vuokrattavana Porissa

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Vielä jos on kaks ISOA tunkkia takaloosterissa valmiina, niin tuohan on ihan toimiva paketti. :lol:
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

shamrock kirjoitti:Enpä löytänyt oikein mitään sopivaa aluetta mihin tämä olis sopinut, mutta itse usein olen moista etsiskellyt ja tiedän monen muunkin etsineen, ei vaan ole tuntunut mistään löytyvän kun moista tarvitsisi. Ajattelin tuon tiedon sitten omistajan luvalla jakaa täälläkin, kai sen tästä sitten joku siirtää johonkin toiselle osastolle jos se sinne kuuluu.

Leveydestä en ole ihan varma, itse kuskasin F-Astran ET49 vanteilla ja tilaa jäi ainakin 20 senttiä vielä, eli tuskin jää juuri minkään kanssa leveydestä kiinni. Omistajan tavoittaa numerosta 046-6348439. Iltapäivän keikasta maksoin itse kympin, eli ei ole hinnalla pilattua tämä lysti. Ajorampit on, vinssiä ei.

Onko jarrullinen malli - muistanko väärin mutta ilman jarruja sai dollyyn laittaa kuormaa maks 750 kg?

ks. http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?p=1299537
shamrock
'Diplomat'
'Diplomat'

Jarruton kuten suurin osa noista muutenkin. Tuo on kanssa niitä laitteita jonka määräyksistä tuntuu olevan lähes mahdoton löytää sitä absoluuttista totuutta. Senkinsuuntaista vastausta löysin että homma menee kuten normi hinauksessakin, sillä erolla että pitää muistaa se dollynkin massa ottaa huomioon. Vaikka tuntuukin hullulta että saisi hinata jarrutonta pakettia joka painaa toista tonnia, saahan sitä puomillakin hinata jarrutonta ... eli miksei tuokin tulkinta voisi pitää paikkansa.

Loppujen lopuksi päätin olla välittämättä asiasta ja jos poliisit pysäyttää, todeta ettei kai sitä nyt hullukaan Ooppelilla tien päälle lähde ottamatta tämän vähempää varaosia mukaan :)

Edit: Tuon tekstin kun tarkkaan lukaisi läpi niin siitähän se toisaalta selvisi. Eli jarruttomaan AKSELIMASSAA enintään 750kg. Eli teoriassa hinattavan auton etuakselimassa + dollyn paino saa olla max tuon. Käytännössähän tuo ei selviäisi kuin vaa'alla, mutta saahan tuollaisella jarruttomalla hinata melkein mitä vaan siis kunhan laittaa kevyemmän pään dollylle - mikä toisaalta on hallittavuuden kannalta typerää, mutta laillista yhtäkaikki :)

Saab 9-3 1.8i Arc '05
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

Tämäkin oli aivan mielenkiintoinen topicci toisen virkkeen ensinmäiseen pilkkuun saakka vaan sittenpä se taas selvis auton kuletushommiksi.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
shamrock
'Diplomat'
'Diplomat'

juzze kirjoitti:Tämäkin oli aivan mielenkiintoinen topicci toisen virkkeen ensinmäiseen pilkkuun saakka vaan sittenpä se taas selvis auton kuletushommiksi.
Jep. Yritäppä löytää muuten googlella kuvaa dollysta :D

Saab 9-3 1.8i Arc '05
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

shamrock kirjoitti:
juzze kirjoitti:Tämäkin oli aivan mielenkiintoinen topicci toisen virkkeen ensinmäiseen pilkkuun saakka vaan sittenpä se taas selvis auton kuletushommiksi.
Jep. Yritäppä löytää muuten googlella kuvaa dollysta :D
Kokeilemattaki voin arvata ettei niillä värkeillä juuri autoja hinata :D
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
shamrock
'Diplomat'
'Diplomat'

Rookeri kirjoitti:Hemmetin pervot :D
Todellakin ... ottaen huomioon että siellä itsestäänselvien osumien välissä esiintyy aika ajoin myöskin lammas :D

Saab 9-3 1.8i Arc '05
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Meni Googletteluksi.....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Vastaa Viestiin