Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Heips kaikille. Ostin tuossa pari päivää sitten itselleni ekan Opelin eli Vectra Voyage 2.0-16 Sport -99:n ja haluaisin tietää kannattaisiko yrittää ecotech:iin lisää tehoa lastun avulla?
Kyllä tuo 136hp riittää aluksi, mutta jos myöhemmin alkaisi lisähevoset kiinnostaa niin ois hyvä tietää onko se mahdollista ja kannattavaa.
Tuleeko sillä lastulla minkäverran hepoja/vääntöä lisää?
Kiitokset etukäteen
<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-08-23 10:21 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-08-23 16:16 ]</font>
Oho. Siis taas edittiä vai;) Eli huomaa että olen uusi näissä Opel asioissa, mutta lupaan olla huolellisempi vastaisuudessa.
Offtopic. Nopea kysymys tähän jatkoksi, haluaisin vaihtaa nyt kiinni olevat oranssit sivuvilkut kirkkaisiin, ovatko ne Opelin orkkiskamaa ja mitä ne maksaa?
Thanks. Täytyypä huomenna kysellä noita vilkkuja alan liikkeistä.
Sitten taas uusi juttu.Huomasin eilen illalla kun oli pimeää että vas. ovessa oleva sähköpeilien säätökatkaisija oli pimeänä. Siitä lie palanut lamppu? Eikö siinä kuulu olla valaistus?
On 2003-08-23 15:34, Tuomas wrote:
Kyllä ooppeli on kuitenkin Voyage, Voyager on Chrysler..
Tuntuu olevan ihan liikkeissäkin myynnissä tuota ooppelin voyager-mallia...
Onkohan siinä "katkaisimessa" edes valoa? Omassa autossa ei ainakaan ole, tai sitten siitäkin on polttimo palanut. Kuulostellaan, josko jollain siinä valo olisi?
EDIT:typot
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ooppelimies on 2003-08-24 10:34 ]</font>
Niimpä. Newbie kun vielä olen näissä Opel jutuissa niin en ollut varma. Oletin vaan siihenkin katkaisimeen valojen kuuluvan, koska kaikissa muissa katkaisijoissa valot loistivat hienosti.
Ei siinä mitään valoja ole siinä peilien säätönamiskassa. Ja ite ostin kirkkaat sivuvilkut Opel liikkeestä ja ne on In-Pron:n valmistamat ja hinta 30 jöröö...
On 2003-08-23 18:19, Ooppelimies wrote:
Itse ostin paikallisesta (Jyväskylä) autotarvikeliikkeestä sivuvilkut, tosin tummat ja hintaa taisi olla about 20e.