Koneen vaihtoa??
oon tainnu ennenki kysyä tätä..mut jos b corsaan 1.8 16v? kyl se pata sinne mahtuu..mut kiinnitykset? oisko ketään,joka ois tehny näitä hommia ja vois auttaa paril vinkil. ja onks tosi,et mä en saa laittaa vanhempaa konetta ku `95,ku corsakin o `95 ja vaik vanhemman koneen päästö arvot o paremmat ku uudemman??
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Saat laittaa vanhemmankinkoneen kunhan se täyttää vaaditut päästöraat. Jos autosi nykyisen moottorin tyyppimerkinnän päästöluokituksen kertova ensimmäinen kirjain on C (esimerkiksi C14SE), niin uudessa moottorissa sen pitää olla myös vähintään C. Seuraava uudempi luokka on X, sitten Y ja Z.
Mahdollisia moottoreita on siis C18XE, X18XE, X18XE1, Z18XE jne. Tehoa uudessa moottorissa saa olla 130,8 hv.
Mahdollisia moottoreita on siis C18XE, X18XE, X18XE1, Z18XE jne. Tehoa uudessa moottorissa saa olla 130,8 hv.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Elikkä..mun mopo o 60hp 1.4 (c14nz). Silloin varmaan 1.8 16v(125hp) sinne saa laittaa.. helpompi tietysti ois 16tappinen 1.6 laittaa,ku ei oikeen tiiä 1.8n kiinnityksistä. Mitenköhän askit menee? vaik gsi.n kone,mut joku muu laatikko ku se tiuha(olikohan f15cr?)? joku pitkä?
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Pistä GSi Corsan jarrut ym.hilppeet , sopii ainakin varmasti täyttää vaatimukset. Kyllä toi 1.8/16v varmaan sinne sopii,voithan virittää sitten sitä.On 2003-08-24 10:39, cor54 wrote:
joo..mites tolpat ja jarrut? pitää olla gsi corsan? ja se aski juttu..ku e haluis mitn tiuhaa. tietysti joku vois laittaa pienen yhteen vedon kaikesta mitä tarviin +luvan haku.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"