miten saa omegan 97 2.0 16v koneöljyn propun auki?
miten saa omegan 97 2.0 16v koneöljyn propun auki?
kiitoksia jo etukäteen
Re: miten saa omegan 97 2.0 16v koneöljyn propun auki?
kyse ilmeisesti öljypohjan propusta, kannattaa aloittaa ihan oikeanlaisella työkalulla mikä sopii siihen propun kantaan, ja kierre on kuten viinapullossa kun vastapäivään vääntää niin aukeaa.
GM TECH2 + GlobalTIS ohjelmoinnit ja ohjelmapäivitykset. Vectra C 1.9 DTH virikarttoja (EDC16C39) ECU.lle.
Aabelix kirjoitti:kyse ilmeisesti öljypohjan propusta, kannattaa aloittaa ihan oikeanlaisella työkalulla mikä sopii siihen propun kantaan, ja kierre on kuten viinapullossa kun vastapäivään vääntää niin aukeaa.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Ainakin mulla on 19mm kuusiokanta...
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Naputella vasaralla,,kuumailmapuhallinta ja vääntää oikealla avaimella...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Mie olen ottanut yleensä tälläiset ongelmatapaukset auki silleen,että hitsaa siihen vioittuneeseen ruuvin kantaan uuden pultin tai sopivan mutterin kiinni,ja sen jälkeen kääntää auki...Ja lähtee myös auki

Jep, tämä niksi tuo ikäänkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Tulee se ehjä kanta, ja hitsauksen aiheuttama kuumennus helpottaa entisestään irroittamista. Itse kun tätä käyttelen jumittuneiden pulttien irroittamiseen, pistän yleensä mutterin, jolloin sinne mutterin keskelle voi pienellä ylivirralla paukuttaa sen aikaa että saa vanhan pultin punahehkuiseksi. Ja varmasti irtoaa.Opelasco kirjoitti:Mie olen ottanut yleensä tälläiset ongelmatapaukset auki silleen,että hitsaa siihen vioittuneeseen ruuvin kantaan uuden pultin tai sopivan mutterin kiinni,ja sen jälkeen kääntää auki...Ja lähtee myös auki![]()
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00