vectra a:n etuikkunat

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jakezu
'Kadett'
'Kadett'

vectra a:n etuikkunat

Viesti Kirjoittaja jakezu »

elikkä tosiaan etuikkunassa jottain häikkää ku rupee laskemaan alas niin vetää ikkunan kesken kaiken vinoon!silmämääräsesti kaikki näyttäs olevan kiinni ja kunnossa!mistee kannattaa alottaa vianetsintä?
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: vectra a:n etuikkunat

Viesti Kirjoittaja tursas »

Lähet irrottaan sisäkahvoja, veiviä ja ovipahvia ja katot mikä siellä mättää. Lasi on ehkä lipsahtanu irti niistä uristaan/kiskoistaan.
jakezu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jakezu »

pahvit kahvat veivit jo irroteltu!ja kaikki näyttäs olevan siellä niinku pitää!kummaltakin puolelta purin josko joku kohta ois toimivassa ikkunassa eritavalla...samalla tavalla nuo näyttäs olevan!
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Jaa no en sitten tiedä. Jos se lasi on poissa siitä kiskostaan etureunasta mihin ei silmällä näe, niin se alkaa kanittaa ja toinen puoli laskee nopeemmin tms.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Jos siellä on sama mekanismi, kuin Vectra B:ssä, niin mulla oli kuskinovesta menny se B-pilarin puoleinen holkki väljäksi, eli se pääsi joskus pullahtamaan ulos/pois siitä lasin alareunassa olevasta urasta.
Syy oli se, että olin jäässä ollutta sähkölasia väkisin avannut. Tällöin se holkkia sinne uraan painava pellinkaistale oli vääntynyt sen verran, että tuo holkin ulospullahtaminen mahdollistui.

Mä ostin sitten "uuden" käytetyn lasinnostimen.

Mulla tosin siis sähkölasit, mut luulis tuon perussysteemin olevan sama.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
raiski_83
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja raiski_83 »

kysästäänpä tässä kun samaan aiheeseen liittyy:
saako mistään ostettua uutena niitä pelkkiä muoviosia mitkä pitää sen vivuston kiinni siinä ikkunakiskossa..?
ei löydy motonetistä eikä varaosaliikkeistä, merkkiliike sitten myykin koko vivuston kerralla..
ja autohan on vieläkin tuo B mallin vekkuli..
Astra F 1.6 16V farkku
Exät: 2 x Vectra B, 3 x Vectra A, 2 x Astra F, Omega A,
Vastaa Viestiin