Vectran (-98) soittimen vaihto???
Mitkä soittimet tohon käy kun pitäs repiä vanha kasettisoitin irti ja laittaa mp3/cd-soitin tilalle? Onkohan 4x50w soittimia olemassa tähän?
Normi soittimet ei vissiin käy ku se on kojetauluun integroitu se näyttö ja varashälytin on vissiin kans siinä soittimessa (vai onko, korjatkaa jos oon väärässä)
Ostin tosiaan tommosen -98 vectran 1.6i koneella (karvalakkimalli muuten) tässä pari viikkoo sitten ja nyt tekis mieli saada kunnon soitin siihen.
ps. Oon vielä vähä newbie mut arvelin kysyä ennen ku meen ite räveltämään noita...
Normi soittimet ei vissiin käy ku se on kojetauluun integroitu se näyttö ja varashälytin on vissiin kans siinä soittimessa (vai onko, korjatkaa jos oon väärässä)
Ostin tosiaan tommosen -98 vectran 1.6i koneella (karvalakkimalli muuten) tässä pari viikkoo sitten ja nyt tekis mieli saada kunnon soitin siihen.
ps. Oon vielä vähä newbie mut arvelin kysyä ennen ku meen ite räveltämään noita...
Mulla ei kyllä oo ajotietokonetta siinä mutta sitä minä en tiiä toimiiko varashälytin riippumatta soittimesta vaikka vaihtasinki soittimen?
Entinen soitin on joku Philips car audion KASETTIsoitin.
Jos olisi edes philipsin cd-soitin niin vaihtaminen ei olis ihan näin tarpeellista.
Vectrani on muute tommonen b-mallin vectra.
<font size=-1>[ This Message was edited by: CableGuy on 2003-08-27 19:18 ]</font>
Entinen soitin on joku Philips car audion KASETTIsoitin.
Jos olisi edes philipsin cd-soitin niin vaihtaminen ei olis ihan näin tarpeellista.
Vectrani on muute tommonen b-mallin vectra.
<font size=-1>[ This Message was edited by: CableGuy on 2003-08-27 19:18 ]</font>
-
nooppeli98
- 'Admiral'

Kuukausi sitten vaihdoin alkuperäisen pois ja heitin sonyn cdx-mp40 tilalle. Liittimethän käy suoraan(poweri ja kaiutinlinjat).
Sellainen veikeä ominaisuus on että päivämäärä saa pois näkyvistä näytöltä kun laittaa ton af:n tai ta:n päälle(jotain rds juttuja). Mutta tämäkin silloin kun kuuntelee cd:tä. Radiota kuunnellessa päivämäärää ei näy olleskaan. ajotietokoneen ja kellon näyttöosaan ei mitään vaikutusta.
_M_
Sellainen veikeä ominaisuus on että päivämäärä saa pois näkyvistä näytöltä kun laittaa ton af:n tai ta:n päälle(jotain rds juttuja). Mutta tämäkin silloin kun kuuntelee cd:tä. Radiota kuunnellessa päivämäärää ei näy olleskaan. ajotietokoneen ja kellon näyttöosaan ei mitään vaikutusta.
_M_
Joo no soitin tuli sitten vaihdettua. ajotietokone toimii, mut radion tietoja en saa millään näkyviin. Soitin on pioneerin. Ja näköjään täytyy noi virtapiuhat jollain tavalla saada käännetyks, koska muisti ei tosiaankaan näytä pelaavan.(paras keino?) Antennipiuhoja täytyy kans vähän rukata. suhtkoht ongelmitta soittimen vaihto kuitenkin meni.