Lasit Huurussa!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jannu huoleton
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jannu huoleton »

Meinaa aina Sateella vetää kunnolla Mantassa lasit huuruun varsinkin takalasin!meneekö muillakin mantoissa lasit helposti huuruun?vai vuotaakohan mulla jostakin tiivisteet?
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

yleensä huurtuminen johtuu siintä että lattiat on marät (siis kokeileppa niitä jalkatilojen mattoja ja ääni eristys huopia).

sade vesi pääsee lämppärin kennolle josta se sitten höyrystyy sisälle(tai jäähdytysnestettä vuotaa kennon päälle).

puhallin on parhaat päivänsä nähnyt ja on heikko tehoinen tai sitten vivuston säätö on pielessä ja kuumaa ilmaa puhaltaa kokoajan jalkatilaan.

kostea ilma ei pääse ulos. poistoilman reitti tukossa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Jannu huoleton
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jannu huoleton »

Ne Äänieristys huovat ovat mulla märät kun ottaa lattiamaton pois mitä niille märille äänieristys huoville kannattasi tehä?meinaa jalatkin ruveta kostumaan kun ajelee johtuu vissiin niistä huovista?
Elmeri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Ota ne huovat pois ja selvitä miksi ne ovat kastuneet..
miku
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja miku »

Moi!Mulla tuli Mantaan ja vettä sisään juuri etujalkotilat olivat märät. Mun tapauksessa oli tuulilasin tiivistysmassa mennyt kovaksi korpuksi, joten vanha massa pois kunnon puhdistus,ettei kosteutta/likaa jäänyt ja sit uudet massat tilalle.Eipä ole enää matot märkiä ja pysyy melko hyvin(puhaltajan tehohan ei Mantassa huimaa!) ikkunat auki sateella.

<font size=-1>[ This Message was edited by: miku on 2003-09-06 19:29 ]</font>
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

On 2003-09-06 16:47, Jannu huoleton wrote:
mitä niille märille äänieristys huoville kannattasi tehä?meinaa jalatkin ruveta kostumaan kun ajelee johtuu vissiin niistä huovista?
itse vein viikoksi pannuhuoneeseen kuivumaan.
se huopien kastuminen voi johtua myös ajan saatossa kenkien mukana sisään kulkeutuneesta vedestä ja lumesta ajele viikko ilman mattoja niin mahdollinen vuoto kyllä löytyy (jos sataa..).
jos matot ja huovat on märät niin talvella ne jäätyvät ja pakkanen tulee helpommin sisälle jalat palelee ilman huopatossuja.(lue:auto on ulkoilmaa kylmempi)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Vastaa Viestiin