Kadetin ahtaat takalokarit

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Dragster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Dragster »

Onko mahdollista mitenkään hakata jollain kadetin takalokareitten sisäpeltejä ettei ottais 16" vanteilla niin helposti kiinni??? harmittaa kun ei kukaan voi olla takana... ja töyssyt on ikäviä... Kokemuksia?
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

Sama ongelma, vanteet on 15" ET35 ja kumit 195/50. Ei voi kukaan olla takana ja töyssyissä joskus hieman raapaisee :smile:
Oon aatellu vain hieman leikata siitä pokkauksesta pelliä pois, jos saisi mitään parannusta aikaan.
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
Taki
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Taki »

Mulla renkaat 195/50 15" ja sama ongelma, pyöreet takakaaret olis ihan hyvä ja hieno ratkasu... :roll:
Dragster
'Admiral'
'Admiral'

Ite leikkasin heti madalluksen yhteydessä ne pokkaukset... jäljellä n.3mm... Nyt ongelmana taitaa olla sisä pelti... se tekee aika jyrkän kulman... Ilmeisesti siinä on kaks peltiä???
AndyH
'Senator'
'Senator'

Saiko sen pokkauksen leikattua ilman mitään ongelmia pois, ettei lähtenyt sauma aukeamaan??? Vai onko siinä vain yksi pelti??? Jostain vaan kuullu että siinä olis kaks pelliä päällekkäin...

Kuinka leveet renkaat sulla Dragsteri muuten on???

<font size=-1>[ This Message was edited by: AndyH on 2003-09-01 22:37 ]</font>
Dragster
'Admiral'
'Admiral'

Ei siinä mun mielestä ollu kuin yks pelti... en ainakaan huomannu että olis ruvennu harottaan... Nyt on 205, mut huomenna käyn laittaan uudet 195 alle... Rengas myyjän mukaan on 205/45R16 liian korkee kadettiin ja että 195/45R16 olis se oikee koko...
AndyH
'Senator'
'Senator'

Kai se on kans peijooni soiro otettava tässä joku päivä. Millä se olis helpoin leikata, oon aatellu vingulla ja pikkulaikalla???
Dragster
'Admiral'
'Admiral'

Ite otin vain hiomalaikalla... Kun ei ollu vinkua saatavilla... Tiesti tulos ei oo mikään älyttömän tasanen mut ihan tyydyttävä...=D Pitää huomenna kun niitä renkaita vaihattaa niin kattoo jos sitä sais jollain painettua tai nuijittua...
AndyH
'Senator'
'Senator'

Kadeteissa saa vaan kattoa ettei mee nuija läpi!!! :grin:
zäp
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zäp »

itte pullistin tunkilla ja parilla puun palasella omat kaaret ja tuli hyvät, kunhan vaan muistaa muotoilla sen puunpalasen mikä tulee vastaan siihen kaareen niin kaaren muotoiseksi. ja sitte ei kannata pullistaa liikaa koska joku paikka menee sitten lommolle. ja pokkaukset on taitettu mulla sinne kaaren sisään. en tiiä että onko paras vaihtoehto, mutta mielestäni toimiva.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

minä väänsin sen kaaren pokkausen sisään päin leikkaamatta mitään pois(tulihan sinne tietty hyvä kolo ruosteelle myhiä)
kori tunkkilla muotoilin sitten sitä sisempää peltiä. tunkki pyöräköteloon poikittain ja varovainen pumppaus ettei se pinta pelti pullistu.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Bull_Doser »

Onko olemassa 16" vanteille jotka on 7.5" leveet, ni 195 leveitä renkaita? Yritin netistä kattoo niin siellä oli kapeimmat 205 leveet 16" vanteille. Meinaa ku mä ostin kadetin ni siinä on nyt alla 215/40/R16 renkaat. Mahtuu muuten hyvin mut, ainoo paikka mistä ottaa kiinni on takaa kaaren kohdalta. on kuluttanu vähän, ei kuitenkaan paljoo, ni renkaan ulkoreunaa. Pelkään vaan et jos ostan 205 leveet renkaat ottaa edelleenki kiinni isommissa töyssyissä. Ei tarttis ostaa ku taakse uudet ja vähän kapeemmat renkaat. Edessä on viel hyvät kumit.
Dragster
'Admiral'
'Admiral'

Nyt rupes näyttään hyvältä... Uudet renkaat on ilmeisesti sen verran kapeemmat että ei ainaakaan niin helposti ota enään...
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

tein tolla tunkki hommalla ton jutun ja hyvin toimi.. aikaa meni 10min per puoli...
calibra4x4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja calibra4x4 »

ite käytin tunkkia, kumilekaa ja kulmuria, tän jälkeen mahtuivat 215/40-17" pyörimään ihan mukavasti!
Vastaa Viestiin