Astra H kuvia?
-
SporttiFarkku
- 'Kapitän'

Taitaa Conaa.B olla vähän rajoittunut yksilö.On 2003-09-05 13:14, Conaa.B. wrote:
meinaa laatta lentää!!
Ei sitä mielipidettään tarvitse jokaisesta autosta tuoda ilmi, kun nähtävästi aika harvoin on mitään sanottavaa ollut. Ei ole pakko ajaa uudella autolla.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Taitaa uusilla autoilla ajavat olla B ascosta samaa mieltä!!!On 2003-09-05 13:26, Tuomas wrote:Taitaa Conaa.B olla vähän rajoittunut yksilö.On 2003-09-05 13:14, Conaa.B. wrote:
meinaa laatta lentää!!
Ei sitä mielipidettään tarvitse jokaisesta autosta tuoda ilmi, kun nähtävästi aika harvoin on mitään sanottavaa ollut. Ei ole pakko ajaa uudella autolla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett85 on 2003-09-05 14:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett85 on 2003-09-05 14:01 ]</font>
-
Karvajorma
- 'Kadett'

- Viesti:
-
TriggerFinger
- 'Kadett'

Makuasioita...
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että monet vanhat autot ovat uusia autoja "hienompia".
Vanhat autot ovat jotenkin persoonallisempia kuin uudet. Muotoilultaankin ne ovat rohekampia. Uusi auto jotenkin hautautuu massaan. Tämä on minun mielipiteeni, joten ei herneitä please.
Jos noista mitä tuolla sivulla pitäisi valita niin tuo Vectra Cuope jotenkin mun mieleen.
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että monet vanhat autot ovat uusia autoja "hienompia".
Vanhat autot ovat jotenkin persoonallisempia kuin uudet. Muotoilultaankin ne ovat rohekampia. Uusi auto jotenkin hautautuu massaan. Tämä on minun mielipiteeni, joten ei herneitä please.
Jos noista mitä tuolla sivulla pitäisi valita niin tuo Vectra Cuope jotenkin mun mieleen.
-
Karvajorma
- 'Kadett'

- Viesti:
Joo ja esim. Citroen C3, Picasso, C5 ei ole rohkeasti muotoiltuja? Perus laatikoita noi kaikki vanhat. Ja erottuuhan ne tuolta massasta, kun ei noilla vanhoilla matolaatikoilla viitsi enää muut kuin kaikista rajoittuneimmat yksilöt ajaa...On 2003-09-05 14:23, TriggerFinger wrote:
Makuasioita...
(Ei herneitä nenään, mielipiteitä on monia...)
-
TriggerFinger
- 'Kadett'

Unohtui tuosta viestistä pois, että mä puhuin lähinnä Opel-merkkisistä autoista.On 2003-09-05 14:26, Karvajorma wrote:Joo ja esim. Citroen C3, Picasso, C5 ei ole rohkeasti muotoiltuja?On 2003-09-05 14:23, TriggerFinger wrote:
Makuasioita...
Ja siinä puhuu ihminen jolla ei oo ees omaa AUTOOO!!! EHEHEHEHHE!!!!On 2003-09-05 14:26, Karvajorma wrote:Joo ja esim. Citroen C3, Picasso, C5 ei ole rohkeasti muotoiltuja? Perus laatikoita noi kaikki vanhat. Ja erottuuhan ne tuolta massasta, kun ei noilla vanhoilla matolaatikoilla viitsi enää muut kuin kaikista rajoittuneimmat yksilöt ajaa...On 2003-09-05 14:23, TriggerFinger wrote:
Makuasioita...
Jos noista mitä tuolla sivulla pitäisi valita niin tuo Vectra Cuope jotenkin mun mieleen.![]()
(Ei herneitä nenään, mielipiteitä on monia...)
Anteeks hirveesti jos vitsin siinä heitin...ja millokohan viimeks oon täällä jotai autoo haukkunu? MUT NYT PYYDÄN KOVAT SYNTINI ANTEEKS ITSE TUOMAS JUMALALTA!On 2003-09-05 13:26, Tuomas wrote:Taitaa Conaa.B olla vähän rajoittunut yksilö.On 2003-09-05 13:14, Conaa.B. wrote:
meinaa laatta lentää!!
Viel semmonen..On 2003-09-05 14:20, Karvajorma wrote:
Niin, ja uudet autot pysähtyvät myös sadekelillä toisten autojen jarruttaessa edessä, toisin kuin esim. Manta B hetkeä ennen Citroenin konttia...
Et eipä oo sentää jarrut ihan totaallisesti kadonnu mantassa, kuten ON esim. UUDESSA VOLVO s60:ssä.....(hetkeä ennen ojan pohjaa!!)
Suuret on synnit.On 2003-09-05 18:40, Conaa.B. wrote:
MUT NYT PYYDÄN KOVAT SYNTINI ANTEEKS ITSE TUOMAS JUMALALTA!![]()
Keräätkö postauksia, vai miksi kolme viestiä peräkkäin?
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B