Pitkästä aikaa taas Ooppeleiden parissa, kun siskolle haettiin 2003 Meriva. Ainoa ongelma on siinä, että molemmissa penkeissä on ulkoreunalla pieni palanut reikä. Epäiltiin ensiksi että olisi tupakasta tullut reikä, mutta kun penkinlämmittimiä testattiin, niin kuskin puolella ei toiminut (liekkö sulake poissa tms.) ja vänkärin puolella meni n. 5 minuuttia kunnes penkistä alkoi nousta savu. Lämppärit käryää siis niin kuumaksi että penkkeihin on palanut reiät.
Olisiko hyviä ideoita, mistä vikaa kannattaisi lähteä selvittämään?
Merivan penkinlämmittimet polttaa penkit
Re: Merivan penkinlämmittimet polttaa penkit
Kuulemma ollu ooppeleissa aina vikana. Omassa corsa b ajettu 120tkm, kuskin puoli alko polttaa niin pahasti et tuli palovamma jalkaan ja nyt ei enää toimi koko lämmitin
Kumma ettei osata vikaa korjata vuosien saatossakin, uusissa varmaan toimii.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Mulla B2 Omega ei enää totellut sitä 1-5 asteikon säädintä vaan lämpes aina polttavaksi.
Viimeisellä kerralla lämpes muutamissa sekunneissa polttavaksi eikä enää lämpene ollenkaan.
Lääkkeenä Omegaan olisi uudet elementit jakkaroihin.
En yhtään ihmettelis jos Sorsassa olis samaa vikaa, eli ylikuumeneminen ennustaa elementin hajoamista.
Voi se tietty jotain muutakin olla?
Viimeisellä kerralla lämpes muutamissa sekunneissa polttavaksi eikä enää lämpene ollenkaan.
Lääkkeenä Omegaan olisi uudet elementit jakkaroihin.
En yhtään ihmettelis jos Sorsassa olis samaa vikaa, eli ylikuumeneminen ennustaa elementin hajoamista.
Voi se tietty jotain muutakin olla?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Noissa ei siis ole mitään sen ihmeempiä hienouksia, mikä menisi särki, vaan elementtien vaihdolla pitäisi selvitä?
Saab
näin on. Penkin joutuu ottamaan pöydälle ja purkamaan melkein osiksi ku vaihtaa sen elementin. Elementti on liimattu kiinni
siihen penkin pehmusteeseen.
verhoilu on kiinnitetty penkin alle kuparisilla tinkseillä jotka joutuu vääntelemään auki / leikkaamana rikki.
siihen penkin pehmusteeseen.
verhoilu on kiinnitetty penkin alle kuparisilla tinkseillä jotka joutuu vääntelemään auki / leikkaamana rikki.
mulla omegassa samaa vikaa et kuskin reisituesta palanu vastus. voiko laittaa ne piuhat yhteen? eli toimiiks pers lämmitin vai palaako koko kottero kun yhistää ne johdot. jos niitä ei voi yhdistää niin mistä saa niitä lämmitys elementtejä?
Voit yrittää liittää piuhat. Kokemuksesta epäilen tinauksen onnistumista, langat pitää putsata paremmin kuin minä teinmake_68 kirjoitti:mulla omegassa samaa vikaa et kuskin reisituesta palanu vastus. voiko laittaa ne piuhat yhteen?