Vectra B Vm. 2001 valot.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Miksoni
'Kadett'
'Kadett'

Vectra B Vm. 2001 valot.

Viesti Kirjoittaja Miksoni »

Voi olla että kyseinen aihe jo löytyykin mutta ajan puutteen vuoksi teen uuden (kenties turhan) otsakkeen. Eli mites tuon ikäisen Vectran valot meneekään,onko sumuvalot mahdollisesti H3 malliset ja pitkät H1 vai H7? Tarkotus olisi alkaa laittaan talvea vasten uudet hehkut mutta muisti ei leikkaa yhtään millaiset tuikut nuihin meni :no: Entäpäs osaako joku vastata vielä seuraavaan,miten nuihin linssiumppareihin sais lisää valotehoa,xenonit tuntuu melko onnettomille vaikka itse hehkut ei ole kauaa ehtineet olemaan käytössä,voiko linssiä jotenkin puhdistaa vai mitä niksejä olette kokeilleet? Ja joo on tiedossa että tuon ikäsessä autossa ei xenon tekniikka ole sitä viimistä huutoa joten mahottomiin ei varmaan pysty vaikka kuin rassailee :)
ropperia
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra B Vm. 2001 valot.

Viesti Kirjoittaja ropperia »

Sumari H3, pitkät H7.

Mä yritin vanhaa umpioo puhdistella, kun xenonit ei tuntunut näyttävän mitään, vähän se tais tuoda valotehoa. Laatu merkkisiin xenon polttimoihin kannattaa vaan luottaa niillä oikeasti näkee..

Umpioiden kiilloitus vois auttaa. Nyt olen ostanut uudet umpiot ja kyllä niillä nyt näkee. Se taitaa olla se vaihtoehto.
Opel Vectra B2 farkku 2.5 V6 24v -00 ja Opel Vectra 1.6i 16v -00
Vastaa Viestiin