Ongelmia tulppien kanssa (C20NE)
Kyseiseen koneeseen olen etsiskellyt tietoa käypäsistä tulpista, koska tarkoituksena olisi hankkia hieman vakio tulppaa kylmemmät tulpat koska konetta on hieman "piristetty(kansi portattu+laskettu+virinokka+yms.)". Ongelma on siinä että eri lähteistä saa eri tietoa koneeseen käypäsistä tulpista. Eli lähinnä lämpöarvo vaihtelee ilmoittajasta riippuen. Autodatassa ja boschin kirjassa tulpan lämpöarvo 8 kun taas Opelin tekninen käsiskirja kertoo boschin tulpan lämpöarvoksi 6. Mitä lähdettä pitäisi uskoa? Itse olen kallistumassa tuohon 6 lämpöarvon tulppaan, mutta mielessä on käyny myös 5 tulppa. Onko kokemuksia millä tulpalla pelaa parhaiten vakio kuosissa oleva kone?
Jep Jep.
Se on vähän kokeiluhommaa mitkä tulpat pelittäisi kunnolla.
Voipi olla että esim Boschin taulukon mukainen 4 kärkinen tulppa toimii aivan hyvin,jos taas ei niin sitten kokeiltava
pykälää viileämpää tulppaa.
Meillä on 2.0NE Asconassa nämä Boschin nelikärkiset tulpat tyypiltään WR 78 X
Eikä ole valittamisen aihetta ilmennyt.
Ei muuta kun kokeilemaan...
Se on vähän kokeiluhommaa mitkä tulpat pelittäisi kunnolla.
Voipi olla että esim Boschin taulukon mukainen 4 kärkinen tulppa toimii aivan hyvin,jos taas ei niin sitten kokeiltava
pykälää viileämpää tulppaa.
Meillä on 2.0NE Asconassa nämä Boschin nelikärkiset tulpat tyypiltään WR 78 X
Eikä ole valittamisen aihetta ilmennyt.
Ei muuta kun kokeilemaan...
Jos joku muistaa tai tietää jotain siitä mikä esim. valmistajan NGK tulppa olis sopiva C20NE koneeseen niin vois vähän valaista kun nyt olis ekaa kertaa tulppien vaihdon aika minun omistajuuteni aikana. Huoltokirjaa tai mitään muutakaan ei nyt tähän hätään löydy eikä ole varmuutta onko noi tulpat mitkä siellä nyt on ollu niin oikeat. Elikkäs mitä sytytystulppia käytätte 8V Calibrassa/8V Vectrassa C20NE koneessa?