Ovipahvi F-astra

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Sepp1s
'Kadett'
'Kadett'

Ovipahvi F-astra

Viesti Kirjoittaja Sepp1s »

Opel astra F vm 95, varustelutaso GLS, ihan veivi ikkunat siis. Kuinka lähtee ovipahvi irti? Ruuveja olen tähän asti irroittanut 3kpl oven alareunasta, 2kpl oven keskeltä kahvasta koloista, ja 1kpl peilien säätömötikän ''alta''. mitä teen seuraavaksi? Lähteekö oven lukkotapista(joka laskee kun ovet laitetaan lukkoon ja nousee kun avataan lukosta) se punainen keskiosa irti? vai sen ympärillä oleva pieni neliön muotoinen muovi? Kuva helpottaisi paljon mutta pelkkä selostuskin riittää. :)
Opel Astra F-sedan -95 GLS
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Ovipahvi F-astra

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Aivan pienellä meisselillä kammeten saa lukitusnappulan punaisen osan(toimii sen kiinnikkeenä) irti. Itse oon saanut verhoilun pois ilmankin. Kaikki ruuvit sulla onkin jo irroitettu, joten tietysti se ikkunaveivi irti, ja peilikolmio pois. Verhoilun alareunasta meisseliä varovasti kammeten että sormet mahtuu väliin ja naksutellen ne loputkin kiinnikenastat irti. Oviverhoilu lähtee sitten nostamalla( irroita liittimet piuhoista).
GSI-The Real Thing & ST wagon
Vastaa Viestiin