virtalukko takkuilee.
virtalukko takkuilee.
joo eolikkäs 98vm vectran virtalukko rupes yhtä äkkiä takkuilemaan. ei meinaa millään kääntyä avain ja jos saa kääntymään ni kovalla väkivallalla... virtalukko vaihtoo? mites nuo ku ajonesto
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: virtalukko takkuilee.
http://188.165.136.251/viewtopic.php?f= ... start=1065
Lue vaikka ^^
Mulla oli sama ongelma joulun aikoina, hyvää neuvoa sain tältä ja vika korjattu kun otin patruunaa pois ja vein lukkoseppälle
Lue vaikka ^^
Mulla oli sama ongelma joulun aikoina, hyvää neuvoa sain tältä ja vika korjattu kun otin patruunaa pois ja vein lukkoseppälle
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Itelläni oli Gastrassa virtalukon kanssa myös ongelmia, öljyä ja "renkutusta avaimella". Lähti ainakin itelläni toimimaan ja nyt ollu alkutalvesta asti ongelmitta. Mittarissa 300tkm.
tai sitte renkutuksella jos saat sen auki niin lukkopesä pois ja haitat viilauksen alle, tai uusi pesä entisillä avaimilla. jos laitat eri lukon niin kyllä se ajonestoon vaikuttaa, pitää olla entisistä avaimista sirut.
opel vectra c 2,2 gts
No kyllä itse heittäisin haittoja mäelle niin kauan että alkais pelittämään.Ajonesto tuon kuitenkin estää eri avaimellä käynnistämisen.Turhaa hienostelua kallista uutta virtalukkoa ainaskaan hommata.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
- sepse
- OCF Member 2023

Kallis uusi patruuna maksaa netissä noin 15 eur kuljetuksineen kahdella avaimella / haitat pöydälle ja järjestys entiseen avaimeen sopivaksi ja viilaa lopuille jotka ei sovi ,nopeaa siistiä ja helppoa .
Laiskana voi tietysti ottaa käyttöön sellaisenaan ja käyttää kombinaatioon vanhaa sirua vain .
Näitä olen tehnyt kymmeniä ja homma on simppeli / yleensä sarjoitan kiertopalkinnon kaikki lukot eri avaimelle kun entisiä saattaa olla joka mannen piirongin laatikossa
kerran pääsi käymään että emännän autosta katosi kauppakassi eväineen ilman murtojälkiä kun hommaa ei ollut suoritettu .
Seppo
Laiskana voi tietysti ottaa käyttöön sellaisenaan ja käyttää kombinaatioon vanhaa sirua vain .
Näitä olen tehnyt kymmeniä ja homma on simppeli / yleensä sarjoitan kiertopalkinnon kaikki lukot eri avaimelle kun entisiä saattaa olla joka mannen piirongin laatikossa
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6