Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Onko se iha normaalia ku antaa vähä kenkää tuolle 2.5 v6selle nii lämmöt nousee sinne 100-105 asteesee?
Ja sitte ku ottaa luistoneston pois nii heittääkö se samalla absit pois päältä?
Ostin kyseisen auton eilen niin haluttas vähä tietää että stressaako turhaan vai aiheesta
Riippuu vähän miten paljon kenkii sitä. Jos reippaasti kiihyttelee niin ei ole normaalia, varsinkaan talvella. Oma MV6 ei kyllä nosta lämpöjä vaikka antaakin happea reilummin. TCS(luistonesto) poistaminen käytöstä ei vaikuta abs:n toimintaan, se antaa takapyörien lyödä tyhjää. Järjestelmässä vikaa jos abs toimi.
Hare kirjoitti:Riippuu vähän miten paljon kenkii sitä. Jos reippaasti kiihyttelee niin ei ole normaalia, varsinkaan talvella. Oma MV6 ei kyllä nosta lämpöjä vaikka antaakin happea reilummin. TCS(luistonesto) poistaminen käytöstä ei vaikuta abs:n toimintaan, se antaa takapyörien lyödä tyhjää. Järjestelmässä vikaa jos abs toimi.
Absit toimii kyllä ku on luistonesto päällä, liekkö sitte joku sekasi. Justii tuosa kävin ihmettelee nii pahvitha siellä keulassa oli, siitä se varmaan johtuu, toivottavasti.
No nythä se tempun tekas, eli nytku olin normaalisti lähössä liikenteeseen, ei starttaa kun kääntää avainta starttaus asentoon, napsuu vaan. Kertokaa viisaammat tai tulkaa laittamaan kuntoon, maksan korvauksen!
Jos halukkaita korjaajia on laittakaa yvtä! En itse voi pienen vamman takia ruveta laittamaan..
jamoooh kirjoitti:No nythä se tempun tekas, eli nytku olin normaalisti lähössä liikenteeseen, ei starttaa kun kääntää avainta starttaus asentoon, napsuu vaan. Kertokaa viisaammat tai tulkaa laittamaan kuntoon, maksan korvauksen!
Jos halukkaita korjaajia on laittakaa yvtä! En itse voi pienen vamman takia ruveta laittamaan..
Auto on siis vm. 94 ja koneena 2.5 V6.
Mulla teki samaa, vaihdoin startin ja virtalukon pohjanki ja syy oli likanen vaihdekepin asentotunnistin. Sulla manuaali vai automaatti?
Automaattiha tuo on. Startti on juuri vaihettu, missäköhä se tunnistin sijaitsee?
Rookeri kirjoitti:Laatikon kyljessä, vaihdekepistä menee vipu siihe kohtaan. Seuraat vaa minne ne johdot ja vipu yhdistyy Sitä kun herkistelee nii pitäs toimia. Auto kun ei käynnisty kuin P (ja oliko N) vaihteella, jos se luulee että vaihde muussa asennos nii ei käynnisty.
Tarviiko irrotella tai mittää? Jos sitä heiluttellee nii oisko mahoton lottovoitto saaha toimimaa?