mv6 kysymyksiä

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
jorkki
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jorkki »

moi!

oon vähä "kahveella" näistä omegan kone asiosta. eli onko toi mv6 kone todellakin v6 kone?? kun liikkeessä kävin kysymässä, niin eivät olleet varmoja. ja sitten se bensankulutus? siitäkin oon kuullu huhuja,että ois ihan tolkuton? Oisin kiitollinen jos joku vois kertoo asoioista.
Juha_MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juha_MV6 »

MV6:ssa on 2960cm3 kokoinen V6 moottori 54 ast. Teho 211hv, vääntö 270Nm.
Bensankulutus 8-12 L/100km
jorkki
'Agila'

juu, kiitoksia tiedosta! ois vaa yhessä liikeessä mv6 myynnisää kaikkilla herkuilla. mm. sähkönahkapenkit,kattoluuKku,ilmastointi yms. ja kaiken lisäksi vielä manuaali. hintaa oli 10900e.
Juha_MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juha_MV6 »

On 2003-09-12 12:20, jorkki wrote:
juu, kiitoksia tiedosta! ois vaa yhessä liikeessä mv6 myynnisää kaikkilla herkuilla. mm. sähkönahkapenkit,kattoluuKku,ilmastointi yms. ja kaiken lisäksi vielä manuaali. hintaa oli 10900e.
Osta ihmeessä heti pois!
Voin suositella autoa "puolueettomasti" :smile:
Itselläni on samanlainen.
Kaikin puolin hyvä auto:
Tilava, turvallinen, taloudellinen, tehokas, jne..

Yksi "tee" vielä lisää: Takavetoinen :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Juha_MV6 on 2003-09-12 12:55 ]</font>
jorkki
'Agila'

niin,ei toi 10900e mun mielestä tosta hirveen paha hinta ole. musta oli väriltäänkin vielä.
Psycho
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycho »

No voi schviddu! Aina joku muu löytää hyvät kaupat! Osta ihmeessä pois, jos mitään vikaa ei löydy! On meinaan sikahalpa...

Jos jostain syystä päätät jättää ostamatta sen niin kerro mulle!
jorkki
'Agila'

no,miksen sitä vois kertoo ku on yleisesti kaupan. tampereella http://www.autio.net on liikeen nimi. löytyy siis netistä kuvat yms. kyseessä on siis tuontiauto. ihan siisti peli muuten mutta repsikan puolen takalokarin kaari hankautunut johonkin. maali lähteny pois. ei mielestäni ollut lommoa. sitten tuhkakuppi repsotti jotenkin kummallisesti. varmaan tarvii vaa asettaa paikalleen. sitte koneen alapuolelle oli tiputanu öljyä,mistä myyjä kyllä kertoikin. arvoitukseksi toistaiseksi jäi mistä se vuosi. 107000 sillä oli ajettu,minkä voisi jopa uskoakkin ku sisustaa tutkiskeli. päälisin puolinkin hienossa kunnossa. se öljyvuoto tässä vaan mietityttää. toi 10900e oli siis hinta veroineen ja käyttömaksuineen.
Esesi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Esesi »

Jos öljy moottorista niin venttiilin kopan tiiviste tai kannen tiiviste tai kuten itsellä -> öljynlauhduttimen banjo löysällä.. eli kiristys riittää. venttiilinkopan tiivisteen vaihto töineen n 250-300€ ja kannen kaksinkertainen summa..
My Opel days are over..
Omega 2.2i Caravan -00 (gone)
Omega 2.0i 16v -94 (gone)
Omega 2.2Dti Caravan -02 (gone)
Omega 2.5i V6 Sport Caravan -99 (gone)
Omega 2.0i GL -97 (gone)
jorkki
'Agila'

niin tai sitten öljypropun tiiviste tai öljypohjan tiiviste? vai oonko ihan hakoteillä?
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Joo, ja Matin Renkaassa on myytävänä Opel Omega Caravan MV6 -96 hintaan 15900€.

On ilmeisesti kallis?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-09-13 21:23 ]</font>
GTI16V
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja GTI16V »

Ei se mun mielestä ole alkuunkaan paha hinta.Mutta nyt on pakko ottaa puheeksi:
MV6 Caravan automaatti -99
Ajettu 125 tkm,autom.ilmastointi,harmaa nahkasisustus,sähköpenkit,xenon-valot,ajotietokone,vak.nop.säädin,nivomat,bose stereot,väri metallihohto hopea.
Auto on kaverin faijan vanha työsuhdeauto,nyt firma alkoi myymään sitä ja oli saanut jostain liikkeestä hinta-arvion 15000 euroa ja vaikka ne tietää että siitä saisi paljon enemmänkin niin silti sain kuulla että nyt jos on sen verran ylimääräistä niin sen voi hakea pois.

Auto on minulle muuten tuttu,olen ajanutkin sitä,mutta te kenellä on MV6,kertokaa millainen auto tuo on omistaa.Onko paljon ylläpitokuluja ja joutuuko käyttämään usein korjaamolla? Saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä mutta tossa autossa on ollut vikoja jo tähän mennessä(penkinlämmittimen vastus 10.000 mk,perä uusiksi 39000 mk) ja viimeisin oli kun joku sytytyspuola(?) hajosi ja kone kävi 3 pytyllä.Onko teillä ollut mitään isompia ongelmia?
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

miten voi maksaa 39000 perä jollaisia saa vähän ajettuina romiksilta 250 eurolla (lukollisia!) ? Takuu ilmeisesti maksaa... mutta mielenkiintoinen hinnanmuodostus on k.o osilla joiden disain periytyy 60- luvun loppupuolelta (Commodore A).
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
GTI16V
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja GTI16V »

Työsuhdeauto kun oli niin oli viety merkkiliikkeeseen ja ne oli tilannut uuden perän ja toisen vetarin mikä oli katkennut ja töineen koko juttu oli ollut 6500 euroa.
Ex-MukaVee6
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Ex-MukaVee6 »

On 2003-09-21 20:28, GTI16V wrote:
Ei se mun mielestä ole alkuunkaan paha hinta.Mutta nyt on pakko ottaa puheeksi:
MV6 Caravan automaatti -99
Ajettu 125 tkm,autom.ilmastointi,harmaa nahkasisustus,sähköpenkit,xenon-valot,ajotietokone,vak.nop.säädin,nivomat,bose stereot,väri metallihohto hopea.
Auto on kaverin faijan vanha työsuhdeauto,nyt firma alkoi myymään sitä ja oli saanut jostain liikkeestä hinta-arvion 15000 euroa ja vaikka ne tietää että siitä saisi paljon enemmänkin niin silti sain kuulla että nyt jos on sen verran ylimääräistä niin sen voi hakea pois.

Auto on minulle muuten tuttu,olen ajanutkin sitä,mutta te kenellä on MV6,kertokaa millainen auto tuo on omistaa.Onko paljon ylläpitokuluja ja joutuuko käyttämään usein korjaamolla? Saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä mutta tossa autossa on ollut vikoja jo tähän mennessä(penkinlämmittimen vastus 10.000 mk,perä uusiksi 39000 mk) ja viimeisin oli kun joku sytytyspuola(?) hajosi ja kone kävi 3 pytyllä.Onko teillä ollut mitään isompia ongelmia?
Jos tuo auto lähtee tuolla hinnalla sieltä niin kerro äkkiä firman nimi?
Ex-MukaVee6
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Ex-MukaVee6 »

Sori taas, jälleen näpyttelyhäiriö, ei pitäisi olla puhelimessa yhtä aikaa kun kirjoittelee... Siis kerro äkkiä firman nimi josta ko. auto lähtee tuolla hinnalla?
Vastaa Viestiin