mv6 kysymyksiä
Osta ihmeessä heti pois!On 2003-09-12 12:20, jorkki wrote:
juu, kiitoksia tiedosta! ois vaa yhessä liikeessä mv6 myynnisää kaikkilla herkuilla. mm. sähkönahkapenkit,kattoluuKku,ilmastointi yms. ja kaiken lisäksi vielä manuaali. hintaa oli 10900e.
Voin suositella autoa "puolueettomasti"
Itselläni on samanlainen.
Kaikin puolin hyvä auto:
Tilava, turvallinen, taloudellinen, tehokas, jne..
Yksi "tee" vielä lisää: Takavetoinen
<font size=-1>[ This Message was edited by: Juha_MV6 on 2003-09-12 12:55 ]</font>
no,miksen sitä vois kertoo ku on yleisesti kaupan. tampereella http://www.autio.net on liikeen nimi. löytyy siis netistä kuvat yms. kyseessä on siis tuontiauto. ihan siisti peli muuten mutta repsikan puolen takalokarin kaari hankautunut johonkin. maali lähteny pois. ei mielestäni ollut lommoa. sitten tuhkakuppi repsotti jotenkin kummallisesti. varmaan tarvii vaa asettaa paikalleen. sitte koneen alapuolelle oli tiputanu öljyä,mistä myyjä kyllä kertoikin. arvoitukseksi toistaiseksi jäi mistä se vuosi. 107000 sillä oli ajettu,minkä voisi jopa uskoakkin ku sisustaa tutkiskeli. päälisin puolinkin hienossa kunnossa. se öljyvuoto tässä vaan mietityttää. toi 10900e oli siis hinta veroineen ja käyttömaksuineen.
Jos öljy moottorista niin venttiilin kopan tiiviste tai kannen tiiviste tai kuten itsellä -> öljynlauhduttimen banjo löysällä.. eli kiristys riittää. venttiilinkopan tiivisteen vaihto töineen n 250-300€ ja kannen kaksinkertainen summa..
My Opel days are over..
Omega 2.2i Caravan -00 (gone)
Omega 2.0i 16v -94 (gone)
Omega 2.2Dti Caravan -02 (gone)
Omega 2.5i V6 Sport Caravan -99 (gone)
Omega 2.0i GL -97 (gone)
Omega 2.2i Caravan -00 (gone)
Omega 2.0i 16v -94 (gone)
Omega 2.2Dti Caravan -02 (gone)
Omega 2.5i V6 Sport Caravan -99 (gone)
Omega 2.0i GL -97 (gone)
Ei se mun mielestä ole alkuunkaan paha hinta.Mutta nyt on pakko ottaa puheeksi:
MV6 Caravan automaatti -99
Ajettu 125 tkm,autom.ilmastointi,harmaa nahkasisustus,sähköpenkit,xenon-valot,ajotietokone,vak.nop.säädin,nivomat,bose stereot,väri metallihohto hopea.
Auto on kaverin faijan vanha työsuhdeauto,nyt firma alkoi myymään sitä ja oli saanut jostain liikkeestä hinta-arvion 15000 euroa ja vaikka ne tietää että siitä saisi paljon enemmänkin niin silti sain kuulla että nyt jos on sen verran ylimääräistä niin sen voi hakea pois.
Auto on minulle muuten tuttu,olen ajanutkin sitä,mutta te kenellä on MV6,kertokaa millainen auto tuo on omistaa.Onko paljon ylläpitokuluja ja joutuuko käyttämään usein korjaamolla? Saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä mutta tossa autossa on ollut vikoja jo tähän mennessä(penkinlämmittimen vastus 10.000 mk,perä uusiksi 39000 mk) ja viimeisin oli kun joku sytytyspuola(?) hajosi ja kone kävi 3 pytyllä.Onko teillä ollut mitään isompia ongelmia?
Ajettu 125 tkm,autom.ilmastointi,harmaa nahkasisustus,sähköpenkit,xenon-valot,ajotietokone,vak.nop.säädin,nivomat,bose stereot,väri metallihohto hopea.
Auto on kaverin faijan vanha työsuhdeauto,nyt firma alkoi myymään sitä ja oli saanut jostain liikkeestä hinta-arvion 15000 euroa ja vaikka ne tietää että siitä saisi paljon enemmänkin niin silti sain kuulla että nyt jos on sen verran ylimääräistä niin sen voi hakea pois.
Auto on minulle muuten tuttu,olen ajanutkin sitä,mutta te kenellä on MV6,kertokaa millainen auto tuo on omistaa.Onko paljon ylläpitokuluja ja joutuuko käyttämään usein korjaamolla? Saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä mutta tossa autossa on ollut vikoja jo tähän mennessä(penkinlämmittimen vastus 10.000 mk,perä uusiksi 39000 mk) ja viimeisin oli kun joku sytytyspuola(?) hajosi ja kone kävi 3 pytyllä.Onko teillä ollut mitään isompia ongelmia?
miten voi maksaa 39000 perä jollaisia saa vähän ajettuina romiksilta 250 eurolla (lukollisia!) ? Takuu ilmeisesti maksaa... mutta mielenkiintoinen hinnanmuodostus on k.o osilla joiden disain periytyy 60- luvun loppupuolelta (Commodore A).
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
-
Ex-MukaVee6
- 'Kapitän'

On 2003-09-21 20:28, GTI16V wrote:
Ei se mun mielestä ole alkuunkaan paha hinta.Mutta nyt on pakko ottaa puheeksi:
Jos tuo auto lähtee tuolla hinnalla sieltä niin kerro äkkiä firman nimi?
-
Ex-MukaVee6
- 'Kapitän'