Mistä lämppärin johto sisään omega B:ssä
mulla oli onneksi valmiina ko johto.
Se on vedetty tulipellistä läpi oikeasta (pelkääjän puoli) ylä nurkasta (valmis reikä kumitutilla suljettu). Useita reikiä on jouduttu tekemään kojelaudan sisäisiin muovi osiin. näytti todella veemäiseltä tuo veto, yritin samaa reittiä saada virta johdon subbarille, tuloksetta.
Se on vedetty tulipellistä läpi oikeasta (pelkääjän puoli) ylä nurkasta (valmis reikä kumitutilla suljettu). Useita reikiä on jouduttu tekemään kojelaudan sisäisiin muovi osiin. näytti todella veemäiseltä tuo veto, yritin samaa reittiä saada virta johdon subbarille, tuloksetta.
Minä tein niinkin rohkean tempun että vedin sisälämppärin että virtapiuhan sisätilasuodattimen tilassa olevan läpiviennin kautta.
Läpivientikumista pala pois ja piuhat läpi ja sitten vaan tiivistää sen kohdan. 
Helppo homma!Eikä ole minun mielestä mitään haittavaikutuksia

<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-09-17 22:44 ]</font>
Helppo homma!Eikä ole minun mielestä mitään haittavaikutuksia

<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-09-17 22:44 ]</font>
rojekti jäissä kolmatta vuotta... eli eipä ole tullut johtoa vedettyä akulta subille.On 2003-09-17 12:27, sintonen wrote:
Mitä kautta sait vedettyä piuhan subbarille, sama pähkäily mullakin edessä jossain vaiheessa?
virta tulee suurinpiirtein hiuksen paksuista johtoa pitkin mankan taakse josta jatkuu paksumpi johto subille = laihialainen pielavetinen
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t