Nokkahihnan vaihtopaikka / Tampere / 1.7 CDTI ?
Nokkahihnan vaihtopaikka / Tampere / 1.7 CDTI ?
Löytyykö suosituksia (edullinen, mutta osaava), missä vaihdattaa nokkahihna Tampereen seudullla vm 2010 Zafiraan? Kone on 1.7 CDTI (Z17DTJ). Mielellään Länsi-Tampereelta taikka Ylöjärveltä. Entä mitä olette maksaneet vastaavasta hommasta Tampereella tai muualla (Osat/työ)? Ajattelin hakea osat tarvittaessa itse.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Nokkahihnan vaihtopaikka / Tampere / 1.7 CDTI ?
Hatanpäällä merkkiliikkeessä olen bensakoneisiin vaihdattanut jakopään hilppeet.
On ollut alle 300€ hinta töineen ja osineen. (Opelin tarjous vanhoille autoille)
En kyllä tiedä mitä hintaa noin uuteen diisseliin tarjoavat?
On ollut alle 300€ hinta töineen ja osineen. (Opelin tarjous vanhoille autoille)
En kyllä tiedä mitä hintaa noin uuteen diisseliin tarjoavat?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Alta 500€ pitäs olla uudempiinki opeleihin. Pitää olla halpa nyrkkipaja et pääsee alle tuon, mulla oli jopa joskus kalliimpi nyrkkipajassa kuin merkkiliikkeessä tuo jakopään vaihto. Tosin täällä E-P:llä.
Hihna vaihdettu Tampereen Liealahden Huoltoplussassa. Hinta töille osineen tuli 399€. Vesipumppua ei vaihdettu (sijaitsee apulaitehihnalla) . Aikaa vaihtoon kului arvoitua vähemmän, eli alle kaksi tuntia.
Pirkanmaan Autohuolto Lempäälässä tarjosi https://www.autohuoltaja.fi/ kautta työt' 430€ hintaan, johon olisi tullut -10% lisäalellus jos sopimus olisi tehty 14 vrk kuluessa. Tämä oli halvin tarjous, mutta Huoltoplussan toimipiste oli työpaikkani naapurissa ja vei siten voiton.
Merkkiliike eli Tampereen Metroauto tarjosi työtä 480€ hintaan.
Tampereen Huoltoykkönen (Lielahti) tarjosi työtä samaiseen 480€ hintaan.
Pirkanmaan Autohuolto Lempäälässä tarjosi https://www.autohuoltaja.fi/ kautta työt' 430€ hintaan, johon olisi tullut -10% lisäalellus jos sopimus olisi tehty 14 vrk kuluessa. Tämä oli halvin tarjous, mutta Huoltoplussan toimipiste oli työpaikkani naapurissa ja vei siten voiton.
Merkkiliike eli Tampereen Metroauto tarjosi työtä 480€ hintaan.
Tampereen Huoltoykkönen (Lielahti) tarjosi työtä samaiseen 480€ hintaan.