Tehokkaammat sumuvalopolttimot Omega B2:hen.
Re: Tehokkaammat sumuvalopolttimot Omega B2:hen.
Ostat jotkut mahdollisimman keltaiset polttimot, ne näkyy ny olevan kuuminta hottia. Kylillä sit ajelet parkit (lediparkit mieluusti) ja sumarit päällä niin katseet kääntyy.
Keltaisista valoista on kyllä hyötyä sumussa ja sateessa kun siniset aallonpituudet suodatetaan pois.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Jos sun sumari umpiot on kivenhakkaamista sumeat(yleensä aina) ei mitkään polttimot auta.Jos "lasit" on oikeasti hyvät(eli uusittu tai kiillotettu) niin laitat laadukkaat polttimot vain niin kyllä sumareistakin sitten jtn.apua on.
Itse laittaisin sen saakelin vaarallisen xenonsarjan hyväkuntoisiin umpioihin,siis jos tykkää sumareilla ajella.
Ompahan niillä kotiliikennepoliiseilla sitten vähän lisää spekuloitavaa...
Itse laittaisin sen saakelin vaarallisen xenonsarjan hyväkuntoisiin umpioihin,siis jos tykkää sumareilla ajella.
Ompahan niillä kotiliikennepoliiseilla sitten vähän lisää spekuloitavaa...
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Jostainhan niitä saa tilattua 80 wattisena malleina. Ei auttanut mitään ainakaan mulla, kelmeät umpiot jo ja ajovalot uudet hellan xenon umpiot.
Omega B2 2.6 executive