2.0dti astra tiivisteistä.

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
ryynanen
'Senator'
'Senator'

2.0dti astra tiivisteistä.

Viesti Kirjoittaja ryynanen »

Potilaana siis 2.0dti gastra, paljon oon lueskellu asiaan liittyvää tarinaa ja sitä kuuluisaa hakua oon käyttäny, silti epäselvänä on ku tossa aloin tutkiskelemaan kyseistä kulkinetta, ni kuulusko noissa polttoainesuodattimelle tulevissa pikaliitin hässäköissä olla jotku o-rengas tiivisteet? Aukasin kummanki liittimen ja minusta niissä ei ollu mitään tiivisteitä. Sama tuolla auton alla? Jos on o- renkaat ni mikä koko ja saako muualta kö marmorilta?

Samaten asian tiimoilta noi suutinsiltojen tiivisteet...onko kukaan tilannu noita esim ebaysta? Kuulema maksaa marmorilla 40€? Ja tarviiko sitä nokkaa nyt sit irrottaa vai ei jos ne meinaa vaihtaa? Molempaa versioo oon lukenu...

edit. Eli tarkentavana kysymyksenä, jos nuo suutinsiltojen tiivisteet on mallia stefa, ni josko nuo sais ykköseuroilla jostain laakerikaupasta, vai onko ne niin spesiaalit ettei saa muualta ku marmorilta? Samaten noi suodattimille tulevat letkut ja niiden o-renkaat, onko mallia perus vai spesiaali?
ryynanen
'Senator'
'Senator'

Re: 2.0dti astra tiivisteistä.

Viesti Kirjoittaja ryynanen »

Itse itselleni vastaten ja muillekkin jos joutuu asian kans tekemisiin. Suutinsiltojen tiivisteet marmorilta 36€ 4kpl. Suodattimelle tuleviin letkuihin ei tule mitään tiivisteitä, tiivisteet on suodattimen kannessa joka vaihtoon jos falskaa n.60€ luokkaa marmorilla. Suutinsiltojen tiivisteet tuntus vaihtuvan irrottamatta jakopään puoleista sydeemiä ja nokkaa, riittää ku pukit löysää ja alipainepumpun pään.

Kiitos kaikille vastanneille. :D
Vastaa Viestiin