Termos.
Jälleen täällä huutelen. Mutta onkelma on keskuslukituksessa, kun avaan avaimesta ovet
Niin aukee takaovet sekä sähköinen takaluukku, mutta etuovet jäävät lukkoon. Saan ne vasta
Auki kun laitan takapaksin kiinni avaimesta ja sen jälkeen ovet lukkoon ja uudestaan auki.
Voiko olla jokin ohjainlaite vika vai saako tuon koodauksen jotenkin sekoitettua...?
Kun puolivuotta meni suhkot normaalisti keskuslukitus.
vectra c 2007 farmari keskuslukitus häikkää.
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

-
Hurmakarva
- 'Kadett'

Re: vectra c 2007 farmari keskuslukitus häikkää.
Onkelma ratkesi vahingossa.
Otti häiriön sähköisen takaluukun sulkemis kytkimestä, mikä sijaitsi itse luukussa. Ilmeisesti ei ole johdatusta tehty oikein kyseiselle kytkimelle,
kun kytkin napissa on viisi pinniä ja "pistokkeessa" on vain neljä johtoa, niin eikös siellä pitäisi olla viideskin johto jos pinnejä on 5?
Otti häiriön sähköisen takaluukun sulkemis kytkimestä, mikä sijaitsi itse luukussa. Ilmeisesti ei ole johdatusta tehty oikein kyseiselle kytkimelle,
kun kytkin napissa on viisi pinniä ja "pistokkeessa" on vain neljä johtoa, niin eikös siellä pitäisi olla viideskin johto jos pinnejä on 5?
- kadett90
- OCF Member 2024

Johtosarjan pistoke on vain 4-napainen (jos oikeassa osassa olen) niin ei sinne silloin viidettä piuhaa kuulu.
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

juu näinhän se on.