c20xe kannen pulttien tiukkuus???
c20xe kannen pulttien tiukkuus???
nyt olin idiootti tuli hommassa katkos kun olin kiiristämässä kannen pultteja niin menin sekaisin oliko 2 vai 3 90" käännös menossa...olisko joku osannu heittää paljon on noin newtoneina kannen pulttien kireys että oisin voinu tarkistaa asian vai voinko ottaa vielä kerran pultit auki ja tehdä kiristyksen uudestaa?? jos joku osais idiootti vähän neuvoa 
Re: c20xe kannen pulttien tiukkuus???
Ne kun kerran venähtää niin ne uusiokäytössä nasathaa poikki... eli sen tuntee siinä kolmannen 90 asteen vääntämisen yhteydessä ku se pultti venyy venymiselläki on rajansa.
Siinä ei sais mennä sekaisin, lisäksi kun oot kerenny kiristää niin kansipahvi on jo painunu kasaan ja sitä ei kannattas enää aukasta ku se on kerran puristunut.
Oma auto jos ois niin ehkä saattasin vetää persetuntumalla ne pultit mitkä jäi epäselviksi.
Siinä ei sais mennä sekaisin, lisäksi kun oot kerenny kiristää niin kansipahvi on jo painunu kasaan ja sitä ei kannattas enää aukasta ku se on kerran puristunut.
Oma auto jos ois niin ehkä saattasin vetää persetuntumalla ne pultit mitkä jäi epäselviksi.
Kaikkia pultteja kyllä kiristin saman verran mutta sekosin et olisko yks 90" astetta viel pitäny kaikkia kiristää...
käytä lämpimäksi ja kiristä 60 ast lisää, kyllä se sen kestää vaikka olisit jo oikein kiristänyt
opel vectra c 2,2 gts
itse kiristäisin kuumalla koneella. taitaa olla sama tulos.
opel vectra c 2,2 gts