Astra G sammuilee
Astra G sammuilee
Mulla siis tollanen G Astra -2000 1,8....lambdan vaihdon jälkeen rupes sammuilee kun hiljentää risteykseen?! Herjaa edelleen lamdaa???
Viimeksi muokannut Rookeri, 30 Kesä 2015, 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikko..
Syy: otsikko..
Re: APUA....
-imuilmajärjestelmän vuoto
-EGR venttiili jumii ( jos on.. )
-kaasuläppä paskanen.
-pakosarja halki tai tiiviste vuotaa.
Vaikka o2 tunnistimesta oiski koodi ni se ei aina tarkoita että se ite tunnistin on viallinen vaan monesti happitunnistimen koodi on
johdannainen jostakin muusta viasta. Aika sokeasti silti vaan vaihellaan o2 tunnistinta heti ensimmäisenä sen enempää tutkimatta
vaikka kyseessä on minun mielestä suhteellisen arvokas komponentti.
-EGR venttiili jumii ( jos on.. )
-kaasuläppä paskanen.
-pakosarja halki tai tiiviste vuotaa.
Vaikka o2 tunnistimesta oiski koodi ni se ei aina tarkoita että se ite tunnistin on viallinen vaan monesti happitunnistimen koodi on
johdannainen jostakin muusta viasta. Aika sokeasti silti vaan vaihellaan o2 tunnistinta heti ensimmäisenä sen enempää tutkimatta
vaikka kyseessä on minun mielestä suhteellisen arvokas komponentti.
Re: APUA....
Vika taitaa olla moottorin ja ilmamassamittarin maadoituksessa. Ilmamassamittarin jännite heittää huonon maan takia ja antaa siten virheellistä mittaustulosta. Tämä näkyy seosvirheenä Lamdassa.
Puhdista kaikki maapisteet(irroita ja harjaa) sekä tee lisämaadoitus ilmamassamittarin keltaiseen johtoon.
Puhdista kaikki maapisteet(irroita ja harjaa) sekä tee lisämaadoitus ilmamassamittarin keltaiseen johtoon.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)