Vectra C 2006 farmarin sisäkaton purku...TEHTY

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kasa
'Senator'
'Senator'

Vectra C 2006 farmarin sisäkaton purku...TEHTY

Viesti Kirjoittaja Kasa »

Moro!

Eli otsikon mukaisesti olisi tarvetta purkaa Vectrasta sisäkatto kokonaan. Syy siihen on se, että onnistuin tuossa taannoin katkaisemaan sisävalojen lattakaapelin ja nyt on uusi käytetty hankittu tilalle. Samalla olisi tarkoitus asentaa takapenkkiläisille lukuvalo, vaihtaa etukattovalopaneeli sekä vaihtaa myös etupenkkiläisten aurinkolipat valollisiin lippoihin. Ongelmana on se, että miten nämä tekisin siten, että en joudu kuseen...ei mitään hajua. Tämän johdosta kysynkin, että jos joku tietää ja osaa, miten tämä purku ja kasaus onnistuisi ammattitaidolla ja olisi halukas auttamaan minä apumiehenä, niin apu olisi todella tervetullutta. Itse majailen Tampereella ja kyllä täältä sen sata kilsaa lähden suhaamaan jonkun mestoille tai jos pk-seudulla on joku avulias, niin siellä tulee kuitenkin liikuttua, joten tämäkin alue käy. Hyväntekeväisyyttä en pyydä ja...noh...laita yv:tä, jos homma onnistuisi, niin keskustellaan asiasta tarkemmin. Minä kiitän!

Itse itselleni vastaten, sain tehtyä kaikki tarvittavat toimenpiteet. On yllättävän isotöinen homma, jos koko katon tahtoo repiä ulos. Itse tyydyin siihen, että kuskin puolta tiputettiin sen verran, että sain uuden johdon vedettyä edestä taakse. Silti jouduin purkamaan kaikenlaista, että en hajottais kattoa. No, tulipahan tehtyä ja hyvä tuli.
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Vastaa Viestiin