Kipeästi tarvitsisin neuvoja imusarjan irroitukseen.
Imusarja jo muuten täysin irti, mutta tuo imusarjan pääty menee hieman jakopään takalevyn sisälle, eikä imusarja siis mahdu nousemaan tuolta pinnapulteista siksi pois. Ilmeisesti tuo levy on pakko irroittaa ja olen tässä pähkäillyt sitten miten ihmeessä tuon päätylevyn saa irti .
Levystä, jakopään puolelta en löytänyt kuin yhden pultin jonka irroitin , mutta sen sisällä vielä 11mm kuusiokolo joka ilmeisesti myöskin pitää irroittaa?? muita pultteja en nähnyt , paitsi laturin kiinnitys pultit.
tuolta löytyy kuvat ja video.
https://www.dropbox.com/sh/u5pvq0nhbvni ... HwaFa?dl=0
Astra H 1.9 cdti -06 imusarjan irroitukseen apua.
Re: Astra H 1.9 cdti -06 imusarjan irroitukseen apua.
Takalvey jossa korkeapainepumppu on kiinni, on pultattu myös lohkoon.
Siitä on aikaa ku viimeksi olen tuollaiseen imusarjan vaihtanu, mutta tuo korkapainepumpun kiinnityspinnapultti pitää muistaakseni irroittaa.
Ei tuota korkapainepunmpun korvakkoa ole tarvinnu imusarjan takia repiä irti.
Se kuusiokolo on vain säätöä varten.
Jaade, tuo onkin kasitappinen, em. teksti koskee 16 venttiilistä.
Siitä on aikaa ku viimeksi olen tuollaiseen imusarjan vaihtanu, mutta tuo korkapainepumpun kiinnityspinnapultti pitää muistaakseni irroittaa.
Ei tuota korkapainepunmpun korvakkoa ole tarvinnu imusarjan takia repiä irti.
Se kuusiokolo on vain säätöä varten.
Jaade, tuo onkin kasitappinen, em. teksti koskee 16 venttiilistä.
Re: Astra H 1.9 cdti -06 imusarjan irroitukseen apua.
Alkaa kyllä itellä temput olemaan vähissä vaikka joku juju tuossa on pakko olla. kuitenkin imusarja menee juuri tuosta päätylevystä hieman läpi (näkyy kuvissa ja videolla). ei se siitä voi mitenkään nousta irrottatta tuota korvaketta. ei siis ota kiinni korkeapainepumpun pinnapultteihin.