2-ääninen valorele?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Corsa 16v »

kellään 2-äänistä valorelettä autossaan?
omassa ainakin on se tavallinen joka pirisee pirun ikävästi jos valot jää päälle...

eli jos on niin mikä on malli ja vuosimalli.

kiitoksia!!
kadett87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett87 »

En tiiä tarkotitko pelkästään opeleita? mut ainaki 626 mazdoissa oon tollasia tavannu!
-83 -->
Vectra Y26SE Sport
Saab Sport sedan 2.0t
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

no mielellään tietty ooppelia.

olis vaan helppo tilata tietyllä osanro:lla ja heittää kiinni.

vai onko noissa releissä isoja eroja autojen kesken? jos ei ole niin sittenhän se on eri juttu.

englannissa ainakin tigrassa on vakiona sellanen mutta onko suomessa?
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Ainakin kummitädin -94 CD-vectrassa on sellainen kaksiääninen "plim-plom plim-plom" hälytin. Rasittavan kuuloinen sekin on!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
wille-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille- »

joo calibrassa kans... kyllä se mazdan äänimerkki on paljon miellyttävämpi ku toi:)
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

niin, makuasioita... :smile:

summeri rupee kyllä jo rassaamaan, en kyllä unohda valoja jokakerta päälle, mutta kuitenkin!!

kiitos, helpottaa vähän kyseisen osan etsintää.
joonak
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja joonak »

Vähän off topic: Mistäköhän saisi semmosen laitteen mikä on jenkeissä, jos avaimet jää virtalukkoon. Siis tarkoitan sitä laitetta, mistä lähtee se ääni.
piriste
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja piriste »

calibrassa on yksiääninen, ärsyttävä kuin mikä. itseänikin kiinnostaisi hiljaisempi vaihtoehto.
kadett87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett87 »

On 2003-09-29 20:29, joonak wrote:
Vähän off topic: Mistäköhän saisi semmosen laitteen mikä on jenkeissä, jos avaimet jää virtalukkoon. Siis tarkoitan sitä laitetta, mistä lähtee se ääni.
appiukon mazdassa on semmonen "laite" jos avaimet jää virtalukkoon, ovi on auki tai valot jää päälle. ihan kivoja ääniä, mut kyl ne pikkase ketuttaa ko vähän väliä joku plim-plom ääni kuuluu :grin:
Vectra Y26SE Sport
Saab Sport sedan 2.0t
Aceman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aceman »

Eikös sen summerin ikävän äänen ole tarkoitus nimenomaan estää valojen jääminen päälle?Tuskin sitä varoitusääntä(oli se nyt millainen tahansa) kukaan täysjärkinen huvikseen kuuntelee... :smile:
laa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja laa »

On 2003-09-29 20:23, Corsa 16v wrote:

summeri rupee kyllä jo rassaamaan, en kyllä unohda valoja jokakerta päälle, mutta kuitenkin!!
Mix muuten laitat valot päälle, Corsassahan(tai ainakin mulla on) automaattivalot.. Tietysti jos ajaa pitkät tai parkit päällä niin sitten.. Tulipa vaan mieleen...
"Elämä on ihmisen parasta aikaa.."
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

On 2003-09-30 11:03, laa wrote:
Mix muuten laitat valot päälle, Corsassahan(tai ainakin mulla on) automaattivalot.. Tietysti jos ajaa pitkät tai parkit päällä niin sitten.. Tulipa vaan mieleen...
mulla corsassa ei ole valoautomatiikkaa tai sitte on jotain pahasti vialla... :smile: mun on 93 b gsi, sulla taitaa olla nuorempi?

ja tokihan sen pitääkin muistuttaa että valot jäi päälle, mutta kyllä se vois hiukan mukavampikin ääni olla. niinkun sanoin, makuasioita... :wink:
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

hyvä homma!!

kiitoksia!!
laa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja laa »

mulla corsassa ei ole valoautomatiikkaa tai sitte on jotain pahasti vialla... :smile: mun on 93 b gsi, sulla taitaa olla nuorempi?

ja tokihan sen pitääkin muistuttaa että valot jäi päälle, mutta kyllä se vois hiukan mukavampikin ääni olla. niinkun sanoin, makuasioita... :wink:
Mulla on kans -93 B GSi, eli sul ois siinä sit jotain vikaa, tai sit joku aikasempi omistaja on laittanu mun Corsaan sen automatiikan jälkeen päin.. Se summeri on kyl mullakin ja se ääni on tosiaan aikas ärsyttävä..Onnex sitä ei usein joudu kuunteleen ku ei tarvi paljoo tota valokytkintä käyttämään..
"Elämä on ihmisen parasta aikaa.."
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

no h*elvetti!!

onko sulla sähkölasit ja muuta rensselit?

mulla ainoastaan peilit sähkölla,ei keskuslukkoja eikä muuta.
ja konehuoneesta piuhoja kurkkii ja ei oikeen kukaan osaa sanoa mitä niille tehdään... -> selitys valoille??

tuohon aikaan se on varmaan ollut maksullinen lisävaruste??

offtopic, onko kone C16XE, ja mitä sille on tehty?? :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Corsa 16v on 2003-09-30 16:48 ]</font>
Vastaa Viestiin