vectra c caravan irmscher
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
Toi on kyllä ihan asiallisen näköinen... Kelpais ainakin mulle!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tuo valohomma on muuten aivan totta. Eilen tuli GTS-vectra vastaan ja mulle tuli ensimmäistä kertaa semmonen tunne että nuo valothan on hienot! 
Mutta asiaan, on kyllä hieno tuo uusi Farkku-vectra, ainakin tuolla irmelin paketilla. Luulis opelin myynninkin nousevan, ainakin euroopassa, tosin sitähän se on tainnu tehdä koko alkuvuoden
Mutta asiaan, on kyllä hieno tuo uusi Farkku-vectra, ainakin tuolla irmelin paketilla. Luulis opelin myynninkin nousevan, ainakin euroopassa, tosin sitähän se on tainnu tehdä koko alkuvuoden
Opel. Frisches denken für bessere autos!
on kyllä hauskaa luettavaa ku porukalla o tuhat ja viis eri mielipidettä minkä auton perää toi muistuttaa ja mikä parasta, niin kaikki autot vielä ovat aivan erinäkösiä. 
...ehkä toi vectra ei olekaan mistään kopioitu???
...tosin totta on että kaikkien merkkien farkkujen perien muodot muistuttaa hieman toisiaan...ihme juttu...taitaa olla suunnittelijoilta ideat loppu!!!
mun virallinen mielipide on että toi vecun perä näyttää ihan 5-ovisen mazda6:n keulalta.
...ehkä toi vectra ei olekaan mistään kopioitu???
...tosin totta on että kaikkien merkkien farkkujen perien muodot muistuttaa hieman toisiaan...ihme juttu...taitaa olla suunnittelijoilta ideat loppu!!!
mun virallinen mielipide on että toi vecun perä näyttää ihan 5-ovisen mazda6:n keulalta.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017