2003 Vectra-C1 Xenon leveling

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

2003 Vectra-C1 Xenon leveling

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Saako jotenkin disabloitua Vectrasta tuota Xenon valojen automaattista korkeussäätöä.

Mulla on viimeisen vuoden palanut valojen automaattinen korkeussäädön häiriövalo. Olen uusinut kaikki mahdolliset anturit ja ohjainyksiköt mutten ole saanut herjaa pois.

Valot näyttävät nyt aina samaan kohtaan joten jos tuon korkeussäädön saisi jotenkin disabloitua ja valon sammutetttua.

Onko keinoja?
621
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: 2003 Vectra-C1 Xenon leveling

Viesti Kirjoittaja 621 »

Antaako mitään vikakoodia?
Vectra C 2004 Z22YH
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Muistelisin että keskusyksikköä se herjasi kun aikoinaan vikakoodit luettiin. Sen takia vaihdoin sen. Ei auttanut joten tod näk jossain ohjainyksikön ja anturin välissä on kontaksihäiriö.
621
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja 621 »

Juu voihan se vika johdoissa tai liitoksissa olla. Tarkoitatko keskusyksiköllä ajovalojen korkeudensäätöyksikköä, joka vasemman ajovalon kylkeen tulee? Noita keskusyksiköitä kun on autossa useampi ja esimerkiksi edellä mainittu korkeudensäätöyksikkö on yhteydessä oliko se CIM:iin vai BMC:hen.

Jos sulla on jäänyt toimivia osia yli ja olet niistä luopumassa, niin laita yv. Ajattelin rakennella xenonit korkeudensäädöllä.
Vectra C 2004 Z22YH
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Joo siis juurikin tuon vasemman ajovalon yhteydessä olevan HLL Control Unitin olen uusinut.

Mitä muita ohjainyksiköitä noissa sitten vielä olisi vaihdettavissa?

Mulla on jäänyt ylimääräiseksi kaksikin kun eka tilasin vääränlaisen itselleni.

Tämä on ihan käyttämätön:

Tällainen on vaihdettu omastani mutta ilmeisesti onkin kunnossa siis https://www.bildelsbasen.se/img/a/240/a ... renhet.jpg

Noista voi tarjota halutessaan jotain rahaa mulle.
621
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja 621 »

Laita mulle sähköpostiosoite vaikka yv:llä, niin lähetän kytkentäkaavion.

Ja jos jostain saat luettua vikakoodin Opeliin sopivalla testerillä, niin sillä koodilla pääsee tarkemmin vikaan kiinni. Yleistesteri ei taida ihan kaikkea näyttää.

Ja se toinen korkeudensäätöyksikkö on kääntyville ajovaloille. Ellet halua rakennella AFS-valoja, joka on kallis projekti.
Vectra C 2004 Z22YH
Vastaa Viestiin