Alkoi Opeli viemään jotain 1,5 litraa öljyä 1000 kilometrille, huollossa epäilivät venttiilivarren kumeja...
Heillä ei kuitenkaan ole sellaisia erikoistyökaluja että saisivat homman tehtyä...
Onko Heinolan alueella pajaa joka homman pystyisi tekemään, ja onko oikeasti työ minkälainen tehdä??
Merkkihuollossa hinta on 98€ tunti ja päivän sanoivat homman ottavan, ja siihen osat päälle, ei viitsisi moista summaa tuohon upottaa...
OPEL ZAFIRA 2,2 -01 Venttilinvarren kumit
Re: OPEL ZAFIRA 2,2 -01 Venttilinvarren kumit
Taitaapi olla männänrenkaat loppu. On tuon vuosimallin tyyppivika.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Nojuu, voihan se olla... Viime talvena vaan pamahti kiukkuilematta käyntiin 29 asteen pakkasella ja vedot on hyvin tallella, mutta voihan se olla...
Autolla on ajettu huimat 260 000km
Mutta itse aiheeseen, kokeillaan venttiilivarren kumien vaihtoa nyt kumminkin ensin, ihmetellään muita syitä sitten myöhemmin.. Tästä kaivattaisiin kokemuksia ja neuvoja...
Mutta itse aiheeseen, kokeillaan venttiilivarren kumien vaihtoa nyt kumminkin ensin, ihmetellään muita syitä sitten myöhemmin.. Tästä kaivattaisiin kokemuksia ja neuvoja...
kaipaa kirjoitti:Nojuu, voihan se olla... Viime talvena vaan pamahti kiukkuilematta käyntiin 29 asteen pakkasella ja vedot on hyvin tallella, mutta voihan se olla...
Siis 29 asteen pakkasella käyntiin ilman lohkolämmitystä....
Eipä se öljyrenkaan huonous käynnistykseen vaikuta. Mutta voithan nää vaihattaa kumit.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset