Moi!
Hakuakin koitin käyttää, mutta tällaiseen en löytänyt suoranaista vastausta.
Eli jostain syystä sisävalo(ei etu eikä taka) ei enää syty kun kaukkarista avaa lukot, aukaisee ovet kahvasta tai ottaa avaimen pois virtalukosta. Nämä ovat siis toimineet aiemmin, mutta nyt iltojen hämärtyessä asian huomasin ja se alkoi häiritsemään.
Osaako joku sanoa mistä voisi johtua? Missä esim. löytyy ovista tuo katkaisija joka tuon määrittää?
Mittariston valot syttyvät em. mainittujen toimintojen yhteydessä normaalisti ja sisävalot toimivat kyllä manuaalisesti napeistansa. Sulakkeet ovat ehjät ja oveen menevän johtosarjan nastat eivät ainakaan ole hapettuneet.
Auto siis 3-ovinen gtc h astra vm. -06
Astra H sisävalo ei toimi ovea avatessa
Re: Astra H sisävalo ei toimi ovea avatessa
Mulla Vectrassa ihan sama juttu ja etsiskelen vastauksia/kokemuksia asiasta.
Toivottavasti selviää
Toivottavasti selviää
VECTRA 2.8 V6 TURBO -08
Liekö bitti poikittain CAN-väylässä.
Perinteinen akunkengän irtikäyttö vartin ajan tekee joskus ihmeitä.
Perinteinen akunkengän irtikäyttö vartin ajan tekee joskus ihmeitä.
Akkua käytin irti, mutta vain hetkellisesti. Täytyy koittaa jos pidempi aika toisi apua.
jotenki tuntuu että sulla ei vain olis ne kattonapit vääräässä asennossa, mulla kun oli
opel vectra c 2,2 gts
Luulis toimivan pakkosyötöllä kuitenkin, mutta ei silloinkaan .. katkasijoihin syttyy kyllä valot, kun oven avaan.lmb-58 kirjoitti:jotenki tuntuu että sulla ei vain olis ne kattonapit vääräässä asennossa, mulla kun oli
VECTRA 2.8 V6 TURBO -08
Tuosta luin brittisivulta, mutta ei vain mene omaan jakeluun miten kattonapit voisivat olla väärässä asennossa jos vaihtoehtona on päällä tai pois..?lmb-58 kirjoitti:jotenki tuntuu että sulla ei vain olis ne kattonapit vääräässä asennossa, mulla kun oli
Niin ei varmaan mutta vectrassa on kaks nappia pakkosyöttö ja toinen kun on päällä niin ei syty sisävalot, on sitten erisysteemi
opel vectra c 2,2 gts