D1S Xenon polttimoiden kesto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
GTSV6TURBO
'Kadett'
'Kadett'

D1S Xenon polttimoiden kesto

Viesti Kirjoittaja GTSV6TURBO »

Minkälaisia kokemuksia on porukalla Philips D1S bluevision ultra polttimoiden kestosta tai yleensä Philipsin xenon polttimoiden kestosta? Ostin 1.5v sitten Motonetistä ja nyt jo toinen himmentynyt ja välillä jopa värisee valo eikä noilla näe enää ajaa :evil: Olen erittäin pettynyt kalliiden "laatupolttimoiden" kestoikään. Tiedustelin takuuaikaa kun ei kuitista näkynyt niin vain 12kk. Nyt huomasin Motonetin hyllyssä Philipsin polttimon jolle luvataan 4v takuu ja 3v lisää kun netissä rekisteröi tuotteen :lol: ja tosi suolainen hinta 139€ kpl. Jotenkin en usko että nuokaan kestää läheskään edes tuota 4 vuotta. En ostanut kyseisiä polttimoita koska tämänhetkinen auto tuskin tulee olemaan enää minulla niin kauan että näkisin kauanko nuo kestää oikeasti.
Masi
'Senator'
'Senator'

Re: D1S Xenon polttimoiden kesto

Viesti Kirjoittaja Masi »

Minulla on ollut tuommoiset Philipsin D1S Extreme Visionit marraskuusta 2012 lähtien eli reilut 4 vuotta 3 kk - eikä mitään ongelmia. Autona minulla siis Insignia.

Voisiko ongelma olla autossa, eikä polttimoissa?
GTSV6TURBO
'Kadett'
'Kadett'

Just kävin vaihtaa uudet polttimot onneksi en ostanut kalleimpia kun se vika nyt ei sitten ollut noissa...Mistähän sitä vikaa sit alkaisi seuraavaksi etsiä...kyllä vähän jo vit....a turhan työn teko :banghead:
majuva
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja majuva »

Onko sulla afl-valot niistä juttua tuolla

viewtopic.php?f=10&t=214071

ja monesti saattaa olla hapettumaa yms. valojen piuhoissa
insigniassani toinen d1s ( http://m.motonet.fi/fi/tuote/430014?ajo ... malli=2009 ) poltin on nyt toiminut 70tkm ja toinenkin pitäis vissiin vaihtaa.
Inex partners oy paikalla mutta ei läsnä :)
Nykyiset:insignia st -18 1.6cdti 209tkm
Astra k -16 1,4T 193tkm
Entiset insignia 09 418tkm ja x määrä ooppeleita :bonk:
GTSV6TURBO
'Kadett'
'Kadett'

Juu afl on. Ei siis tule mitään vikakoodia mulla. Ettei olis vaan projektoreiden heijastimet himmentyneet...onko noista kellään kokemusta saako korjattua ja onko miten vaikee purkaa? En meinaa aio näin vanhaan alkaa ostaa uusia umpioita enää.
GTSV6TURBO
'Kadett'
'Kadett'

Jaahas tuli sit irrotettua vielä uudemman kerran umpiot autosta ja xenon polttimot irti nii sieltähän on himmentynyt ne heijastinpinnat kun tarkasti katsoo. Yritin lämmittää reilusti umpioita että olisi saanut valon kopan irti mut on ne perkeleen tiukasti liimattu nii eipä lähteny. Olis voinu yrittää kiillottaa niitä heijastimia kun olis saanut purettua mutta eipä sit tarvinnu näköjään :no:
Vastaa Viestiin