Vuosimalli asiaa!???
- Undertaker
- 'Diplomat'

Olen jo jonku aikaa ihmetelly ja pohtinu minkä takia monet rakentavat varsinkin kadetit korille joka on vuodelta 84-86. Onko siihen aikaan se pintakäsittely ollu parempaa kun mitä uudemmissa vai mistä tuo johtuu? Kuitenkaan nuokaan uudemmat 89-91 kadetit ei hirveissä hinnoissa ole. Itselläni on ollu jo 4vuotta 90:nen kadetti joka on kyllä kaarien ja helmojen osalta melko mätä. Mutta ostin tuossa joku aika sitte toisen (gsi) kadetin joka oli rakennettu 84 vuoden korille. Ihmettelin aikani minkätakia on valittu nuin vanha kori, mutta ku olen kattonu noita kuvia/juttuja muiden autoista niin tahtoo olla yhtä vanhoja...Osaisko joku selvittää mistä tämä tämmönen johtuu???
eiköhän se aihion hinnasta johdu
vuosimallin -85 kadetit maksaa 100-500€ ja nuo viimeiset (-90) jopa 2000€
tekniikanvaihto aihioksi käy vaikka loppuun ajettu kun kaikki osat menee kuitenkin vaihtoon.
sitten vielä se pointti että -85:sta ei ole onneksi saanut vähä päästöisenä kun taas viimmesimmät kadetit on katti,eko,pihi,hopö,höpö vehkeitä ja niissä joutuu pelaamaan noitten päästö todistusten kanssa.
vuosimallin -85 kadetit maksaa 100-500€ ja nuo viimeiset (-90) jopa 2000€
tekniikanvaihto aihioksi käy vaikka loppuun ajettu kun kaikki osat menee kuitenkin vaihtoon.
sitten vielä se pointti että -85:sta ei ole onneksi saanut vähä päästöisenä kun taas viimmesimmät kadetit on katti,eko,pihi,hopö,höpö vehkeitä ja niissä joutuu pelaamaan noitten päästö todistusten kanssa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Totta kyllä. Onhan se pienikin hintaero säästöä. Itselläni tosiaan on 84:lla korilla tuo mutta näyttää kyllä yllättäen ihan ikäisekseen ehjältä. Juuri tulin tuolta kotipuolesta jossa auton osat odottelee laittoa. Tuli tossa hiottua puskurit/levikkeet ja paikkailtua lasikuidulla halkeamia...pääseepi maalailemaan joskus lähiaikoina. Ja itse autoki odottaa ensi kesän rientoja pressujen alla pihalla...