Eli mulla on jakaja puolineen ja Boschin musta yksikkö, johon menee nippu johtoja. Meneehän virtalukolta tulevat mustat johdot puolan +:lle... Kertokaas mikä on asennuslähtökohta jakajalle eli esim. "jakajan pyörijän metallipää osoittaa 1-sylinteriin ja alipainesäädin suoraan eteenpäin..." Eli jos jollain on vinkkiä noin niinkuin kansantajuisesti. Käyhän tuo suoraan 2,0S motin päälle/sisään? Vaatiiko jotain mittailuja/ tarkistuksia. Ei käynnisty/ rykii.
Mitkä muuten ovat paljon parjatun Varajet II:n seosruuvin& tyhjäkäyntiruuvin (sijaitsevat kyljessä, ei kaiketi oikeat nimitykset) säätölähtökohdat, ilman mittaria.
Otan vinkkejä vastaan kiitollisena...
Boschin kärjetön jakaja B Asconaan
Ha-haa! Vastaan itse, kun ei näytä muutoin tekstiä tulevan. Olenpa tänään ensimmäistä kertaa talven jälkeen Opelilla liikenteessä. Kesäajoneuvot menivät nukkumaan. Eli löytyihän sitä vikaa: olivat tulpanpanjohdot hiukan sekaisin... Toinen kardinaalimoka oli tietty virtalukon ja puolan välinen 9V vastusjohto, joka täytyi vaihtaa vahvempaan, että Ascona pysyisi käynnissä muutoinkin kuin startti pohjassa. Käynti autossa on tasaisempi kuin koskaan niin kauas kuin muistan. Opel on minulla muuten yhdeksättätoista vuotta!
Varajetin seokset säädin ns. korvakuulolta, seos& tyhjäkäyntiruuvi pohjaan, auki niin kauan, kun alkoi käydä hyvin ja sitten vielä hiukan seosta rikkaammalle.
Kertokaas muut kokemuksista Boschin kärjettömästä, onko joku muu tehnyt saman muutoksen?
Varajetin seokset säädin ns. korvakuulolta, seos& tyhjäkäyntiruuvi pohjaan, auki niin kauan, kun alkoi käydä hyvin ja sitten vielä hiukan seosta rikkaammalle.
Kertokaas muut kokemuksista Boschin kärjettömästä, onko joku muu tehnyt saman muutoksen?
Asiaa! Tuo kytkentäkaavio kun olisi ollut eilen (tai viime viikolla tai vaihtoehtoisesti jopa elokuussaa...) niin olisipa palapeli kasaantunut äkempää. No, oppi erehdysten kautta jää paremmin mieleen, en onneksi rikkonut mitään.
Asialliset kotisivut, lisää vaan havainnollistavaa tekstiä niin ne ovat entistä paremmat.
Asialliset kotisivut, lisää vaan havainnollistavaa tekstiä niin ne ovat entistä paremmat.