Minkälaisia kokemuksia tällaisesta autosta?
Onko ollut paljon ongelmia ja muutenkin kiinnostais millanen peli tommonen on.
Eniten kiinnostaa toi moottori.
Vectra B DTI -99
Mulla on 310tkm ajettu -97, ilman intercooleria -> teho 60kw. Oon ollut tyytyväinen (itse ajanut 110tkm). Mitään isompaa ei ole vehkeelle tehty. Edullisia (keskim. kulutus 5.2l/100km) ja riitävän mukavia kilometrejä. Öljyä ei vaihtovälillä (15tkm)tarvii lisäillä. Lämpöä ei talvella riitä, jos Eberi ei ole kunnossa.
Mulla on dti vectra farmari vm99 aj.153tkm joista itse n.55tkm,kone on siis 100hp johon asensin lisätehon toivossa psi-boxin .Kulutus pyörii minulla 5.3-6.6 välillä100km.Tyyppivikoja lienee,ilmamäärämittari,vuotavat suuttimen-o-renkaat,suuttimelle menevät putket.
Tällä hetkellä omassa on yksi hehku pimeänä ja kytkimen pieni sivuääni vaivaa mieltä.
Huollot ko. vempeleessä on halpoja vrt. vag(mm.jakopää ketjulla
) konsernin vehkeet mutta ed.mainitut viat
tympii mieltä,mutta kuluvia osiahan nuo jossain määrin kait on ..
Mutta kaiketi olen omaan autooni loppujen lopuksi tyytyväinen,matkaajossa parhaimmillaan..
Tällä hetkellä omassa on yksi hehku pimeänä ja kytkimen pieni sivuääni vaivaa mieltä.
Huollot ko. vempeleessä on halpoja vrt. vag(mm.jakopää ketjulla
tympii mieltä,mutta kuluvia osiahan nuo jossain määrin kait on ..
Mutta kaiketi olen omaan autooni loppujen lopuksi tyytyväinen,matkaajossa parhaimmillaan..
Itselläni on 2.2DTI ja koitan päästä eroon kaiken aikaa. Jatkuvat pienet ja isommat viat kyrsii mieltä...
Ilmamäärämittari, turbon toiminta, natisevat penkit, mittarivalojen kestävyys ja lukemattomat muut pikkujutut.
Bensa Opeleista on vain hyvää sanottavaa ja on toi mun Veccu juuri nyt ihan kympin kunnossa, mutta luottamus siihen, että se on täysin ehjä vielä kuukauden tai parin päästä on olematon
Ilmamäärämittari, turbon toiminta, natisevat penkit, mittarivalojen kestävyys ja lukemattomat muut pikkujutut.
Bensa Opeleista on vain hyvää sanottavaa ja on toi mun Veccu juuri nyt ihan kympin kunnossa, mutta luottamus siihen, että se on täysin ehjä vielä kuukauden tai parin päästä on olematon
Kokemukset 2.0 DTI vecusta, jolla ajettu 253tkm, ovat jokseenkin hyvät.
Polttoaineen kulutus matka-ajossa alle 5 litraa/100km kesäkelillä ja yhdístetyssä ajossa 6,5l/100km.
Remppalistalla on ollut viimeksi mm. polttoaineen paluuletkut, takavakaajan kumipuslat ja noi mittariston taustavalot.
Kyllä autoja tarvitsee huoltaa ja korjata, oli sitten merkki mikä tahansa.
Polttoaineen kulutus matka-ajossa alle 5 litraa/100km kesäkelillä ja yhdístetyssä ajossa 6,5l/100km.
Remppalistalla on ollut viimeksi mm. polttoaineen paluuletkut, takavakaajan kumipuslat ja noi mittariston taustavalot.
Kyllä autoja tarvitsee huoltaa ja korjata, oli sitten merkki mikä tahansa.