blaupunkt soitin vectra bee

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kalevi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kalevi »

olen tuossa saanu sellasta vihiä että blaukkarin skyline malleissa on se näytön ulostulo mutta mutta se VÄLIPIUHA MAKSAA 100e..prkl kyllä täyypi olla melko hyvä johto..ja onko kellään kokemuksia los angeles mp 72 soittimesta...kiitos jo etukäteen

-kaikista autoista tulee vanhemmiten kuitenki ooppeleita-
kakspuolikasvectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kakspuolikasvectra »

Moro

Joo, on semmoinen laite vectrassa v.97.
Los Angel soitin ja piuha(adapteri), sillä toimii myös ratin kaukoohjaussäädöt. Voin suositella.
Nos
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nos »

Ja minulla los angeles soitin myynnissä sattumalta tuolla myydään osiossa, katsohan.
kalevi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kalevi »

juu kiitosta vaa infosta..oonkohan ymmärtäny ihan oikein että jatkuva ja heräte ristiin toimii ja onkohan siihen saatavana mitään sovitetta, ku en ite mitään liitimiä ruveta väsäämään, kun tossa aikoinaan niitä ku touhuili ni ikinä ne ei pysynny kunnol kii ja semmosia virityksiä ne mun tekeleet oli vähä muutenkii...nii semmonen soitin tuossa helsinkiläisessä autohifi liikkeessä jotain 340e ja ihmettelin ku toi vanha yhen levyn cd näköjään toistaa ite poltetut vaikka joskus heittää erroria onneks harvakseen...minkälainen sydeemi se mms kortti siinä on ja paljonko siihen mahtuu musiikkia suunnilleen..kiitoksia infosta..

t kalevi
pnorrgard
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja pnorrgard »

Mulla olis toi Blaukkarin mp3-soitin, ja kävin tänään kysymässä sitä näyttöadapteria, se maksaa toisiaan 100€, vosiko sellaista adapteria rakentaa itse? Jos kysessä olis vaan joku vehje mikä muuttaa johtojen järjestysyä niin ei pitäis olla vaikeeta väsätä itse? Onko kellään kokemuksia?

Soitin on Los angeles MP71 ja auto on b vectra -96.

Edit: kirjoitusvirheitä

<font size=-1>[ This Message was edited by: pnorrgard on 2004-04-28 15:04 ]</font>
Vastaa Viestiin