Astra J päiväajovalot
Astra J päiväajovalot
Astra J päiväajovalo palaa ja toimii virrat päällä mutta käyntiin laittaessa n. 10sec sen jälkeen oikea päiväajovalo sammuu ja takavalo myös samalla, luulin päiväajovalo polttimossa olevan vikaa joten päätin samalla sitten vaihtaa umpiotkin mutta uusillakin umpioilla ongelma jatkuu, oon käyny ison määrän sulakkeita ja releitä läpi mutta ideat alkavat loppumaan joten ajattelin täältä kysyä jos joku osaisi neuvoa.
Re: Astra J päiväajovalot
vähä ot.JeeBenz kirjoitti: 25 Huhti 2020, 17:08 Astra J päiväajovalo palaa ja toimii virrat päällä mutta käyntiin laittaessa n. 10sec sen jälkeen oikea päiväajovalo sammuu ja takavalo myös samalla, luulin päiväajovalo polttimossa olevan vikaa joten päätin samalla sitten vaihtaa umpiotkin mutta uusillakin umpioilla ongelma jatkuu, oon käyny ison määrän sulakkeita ja releitä läpi mutta ideat alkavat loppumaan joten ajattelin täältä kysyä jos joku osaisi neuvoa.
Minkälaiset vanhat umpiot on? Vois kiinnostaa jos haluat niistä eroon..
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Re: Astra J päiväajovalot
Palaako takavalot kun virrat päällä on päivävalot? Jos, niin kyseessä on parkit, jotka palavat samassa paikassa kuin päivävalotkin. Voi olla että se pimeä päivävalo kärsii jonkin sortin liitin viasta, eikä toimi siis ollenkaan. Takavalot ei pala päivävalojen kanssa samaan aikaan.JeeBenz kirjoitti: 25 Huhti 2020, 17:08 Astra J päiväajovalo palaa ja toimii virrat päällä mutta käyntiin laittaessa n. 10sec sen jälkeen oikea päiväajovalo sammuu ja takavalo myös samalla, luulin päiväajovalo polttimossa olevan vikaa joten päätin samalla sitten vaihtaa umpiotkin mutta uusillakin umpioilla ongelma jatkuu, oon käyny ison määrän sulakkeita ja releitä läpi mutta ideat alkavat loppumaan joten ajattelin täältä kysyä jos joku osaisi neuvoa.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T