kuppi vai recaro istuin
Kyllähän kuppipenkissäkin voi olla kallistuksen säätö, tuossa minun Sparcossakin on 
Jos auto tulee katukäyttöön niin kuppipenkit eivät ole kovin hyvä vaihtoehto, ovat "hiukan" vaivalloiset.. Recarotyyppiset sporttijakkarat ovat paljon käytännöllisemmät.
Jos auto tulee katukäyttöön niin kuppipenkit eivät ole kovin hyvä vaihtoehto, ovat "hiukan" vaivalloiset.. Recarotyyppiset sporttijakkarat ovat paljon käytännöllisemmät.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ulkomuistista ihan saman näköinen jakkara tuo kuin minulla, tuossa omassa vaan on keskiosa verhoiltu harmaalla sparco-logokankaalla. Voisi joskus väsätä sen autoon jos tulee tarvetta ratapäiville lähteä 
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mulla on esim. laitettu kuppipenkit sorsan vakiokiskoihin, ihan hyvin toimii. Itseasiassa menee melkein "heittämällä" ja voi säätää eteen ja taakse. (Tosin vahviste hitsasin kaikki saumat kiskoista)
Ei noissa mun penkeissä mene ainakaan selkä paskaksi kiitos sellasen "tyynyn" joka tukee selkää.
ja varmasti pysyy penkissä ei tarvi nojata ovia vasten niinkuin normaaleilla penkeillä
Ei noissa mun penkeissä mene ainakaan selkä paskaksi kiitos sellasen "tyynyn" joka tukee selkää.
ja varmasti pysyy penkissä ei tarvi nojata ovia vasten niinkuin normaaleilla penkeillä
Useimmissa autoissa vöiden lukko on kiinni penkissä, niissä ei noita omia vöitä oikein pysty kuppijakkaran kanssa käyttämään. Vanhemmissa joissa lukko on kiinni lattiassa voisi ehkä onnistuakin jotenkuten, mutta kyllä nelipistevyöt ovat varmasti paremmat.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B