Kävin viidennen vuoden huollossa ja muuten kaikki kunnossa, mutta moottorin etukannen tiiviste vuotaa öljyä ja marmoritiskillä hinta vaihdettua 950€. Onko muilla Astra K litrasella turbolla ollut samoja ongelmia?
Itse en ole mikään tietäjä, mutta kuulosti vähän oudolta suht "uudeksi" autoksi. Autolla ajettu noin 105000km ollut uudesta mulla ja huollettu huiltoohjelman mukaisesti.
Astra K 1.0 2016 jakopään kansi vuotaa öljyä.
Astra K 1.0 2016 jakopään kansi vuotaa öljyä.
Viimeksi muokannut Rookeri, 13 Helmi 2022, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko
Syy: Otsikko
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Re: Astra K 1.0 2016
Etukannen eli jakopään. Ei ole tullut vastaan.
Sen sijaan olen vaihtanut ac kompuran taakse lauhduttimen tiivisteitä. Suurimpaan osaan auttoi se ulomman tiivisteen vaihto mutta yksi oli vuotanut seuraavassa huollossa uudelleen. Epäilin itse että olisi jokin tiiviste sen isomman kotelon alla johon lauhdutin tulee
Sen sijaan olen vaihtanut ac kompuran taakse lauhduttimen tiivisteitä. Suurimpaan osaan auttoi se ulomman tiivisteen vaihto mutta yksi oli vuotanut seuraavassa huollossa uudelleen. Epäilin itse että olisi jokin tiiviste sen isomman kotelon alla johon lauhdutin tulee
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
Lähinnä ajattelin kannattaako tuosta kysyä goodwilliä vai onko haihattelya? Auto huollettu aina samassa merkkiliikkeessä.
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Ei asiakas sillä kysymisellä mitään häviä.
Mahdollisuudet goodwill lienee kuitenkin pienet
Mahdollisuudet goodwill lienee kuitenkin pienet
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa