Imusarjasta löytyi, mutta löytyykö imusarjaa?
Imusarjasta löytyi, mutta löytyykö imusarjaa?
Hep! Monenlaista öljyn tuoksahdusta, venakopan ja EVAP-venttiilin vaihtoa, P0171 ja P0443 -koodien välkkymistä olen ihmetellyt, mutta nyt löytyi ongelma: sehän oli imusarjan poistopuolella ollut muovipalasen lohkeama (siis irti) josta päässyt huohottamaan öljynsekaista suttua. Eli koko imusarjamoduuli vaihtoon. Onkohan OEM-koodi 55573168 kohdallaan? Koska autoni lisäksi pidän myös lompakostani, olisin kiitollinen myös vinkeistä mistä löytyisi mahdollisimman huokealla. Auto siis klassinen Astra J Hatchback (P10) 1.4 Turbo (68) 103 KW vm 2010.
Re: Imusarjasta löytyi, mutta löytyykö imusarjaa?
Olin jo että mahtavaa. Mutta sitten satuin näkemään tämän: "Estimated delivery on Apr 27". Selvästi halpuutettua tavaraa, mutta ei taida rahkeet riittää noin pitkään odotteluun. Olisiko toiseksi halvinta vinkkiä?
Re: Imusarjasta löytyi, mutta löytyykö imusarjaa?
Pikkasen hankala on tuo maailmanpoliittinen tilanne. Mä itse korjailen kodinkoneita, ja on pari vakiopaikkaa esim Puolassa, Venäjällä ja Ukrainassakin joista tilaan. Yllättäen nuo ei nyt vastaile. Joten jos et Euroopasta löydä, niin sitten kaikki vaan tulee vähän hitaamman kautta nyt. Eipä taida juuri vaihtoehtoja olla, tervetuloa tämän hetken uuteen normaaliin.astro10 kirjoitti: 01 Maalis 2022, 21:05 Olin jo että mahtavaa. Mutta sitten satuin näkemään tämän: "Estimated delivery on Apr 27". Selvästi halpuutettua tavaraa, mutta ei taida rahkeet riittää noin pitkään odotteluun. Olisiko toiseksi halvinta vinkkiä?
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00