Moro
Astra h, 240tkm, laturin laakerit ääntää, saako tuon yläkautta pois, vai alakautta irroittamatta vetoakselia.
Astra h z16xer laturin vaihto
-
Lurttinen
- 'Diplomat'

- Viestit: 7630
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: /dev/null
- Jäsennumero: 1227
Re: Astra h z16xer laturin vaihto
Mun ohje sanoo, että ylöspäin lähtee.
Akun kenkä irti, hihna irti, johdot irti ja laturi on kiinni parilla pultilla.
Hihnassa on automaattinen kiristin, eli jousivoimalla kiinni.
Liian helppo ohje, kun ei käske purkamaan mitään siitä ympäriltä?
Akun kenkä irti, hihna irti, johdot irti ja laturi on kiinni parilla pultilla.
Hihnassa on automaattinen kiristin, eli jousivoimalla kiinni.
Liian helppo ohje, kun ei käske purkamaan mitään siitä ympäriltä?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4