Omega ei käynnisty!
-
Omega 2.0i Automatic
- 'Kadett'

Vika alkoi jokin aika sitten, aluksi ei välillä startannut kuin suoraan startilta, sen jälkeen ei välttämättä sieltäkään (Ja viaksi selvisi ettei kipinää tule), ja hetken odottelun jälkeen se käynnistyi suoraan avaimesta. Ja nyt ei käynnisty enää ollenkaan... Boxi on testattu autosähkö hermusella lahdessa ja sen pitäisi olla kunnossa, virranjakajankansi,pyörijä sekä puola on vaihdettu, virtalukonpohja on vaihdettu, joten nyt rupeaa olemaan ne hetket käsillä että tekisi mieli tuikata Omppu tuleen... JOS JOKU ON SAANUT TÄMÄNKALTAISEN VIAN KORJATTUA NIIN PISTÄKÄÄ INFOA PIKAISESTI!!!! Kiitoksia jo etukäteen aktiivisille clubilaisille.
-
Omega 2.0i Automatic
- 'Kadett'

Mulla ei ainakaan senu lähtenyt käyntiin N-asennossa, ainoastaan P:llä. Kannattaa tarkastaa ainakin se virtalukon pohja, se ei tosiaankaan hirveitä maksa.
Siis onko tää auto c20ne vaiko 20se-koneella?? Jos ei ole kattiversio, niin oletko tarkastanut sytytyksen ohjainyksikön? Eikös sellainen pitäisi löytytä ei-kat versioista?
<font size=-1>[ This Message was edited by: jamboy on 2003-11-14 08:44 ]</font>
Siis onko tää auto c20ne vaiko 20se-koneella?? Jos ei ole kattiversio, niin oletko tarkastanut sytytyksen ohjainyksikön? Eikös sellainen pitäisi löytytä ei-kat versioista?
<font size=-1>[ This Message was edited by: jamboy on 2003-11-14 08:44 ]</font>
Täällä muutamat ehdottaa sitkeästi virtalukonpohjaa,vaikka tekstissä lukee selvästi,että ON vaihdettu... 
Mulla lakkasi viimetalvena lähtemästä käyntiin ja vika oli 3 kk vanhoissa tarvike-sytkäjohdoissa.En tietenkään osannut niitä epäillä ja jouduin sitten useamman päivän ihmettelyn jälkeen viemään auton korjaamolle.Itse kerkesin vaihtamaan pa-pumpun releen,josta ei ollut apua.
Eli auto kyllä hörähteli kun starttasi ja satunnaisesti saattoi käydäkkin jopa 10 minuuttia ja sammui kuin veitsellä leikaten,vikavalon samalla syttyessä.
Mulla lakkasi viimetalvena lähtemästä käyntiin ja vika oli 3 kk vanhoissa tarvike-sytkäjohdoissa.En tietenkään osannut niitä epäillä ja jouduin sitten useamman päivän ihmettelyn jälkeen viemään auton korjaamolle.Itse kerkesin vaihtamaan pa-pumpun releen,josta ei ollut apua.
Eli auto kyllä hörähteli kun starttasi ja satunnaisesti saattoi käydäkkin jopa 10 minuuttia ja sammui kuin veitsellä leikaten,vikavalon samalla syttyessä.
-
Omega 2.0i Automatic
- 'Kadett'

-
Omega 2.0i Automatic
- 'Kadett'

-
Omega 2.0i Automatic
- 'Kadett'