Paljon maksaa auton maalaus?
-
Manta i240
- 'Kapitän'

Sekin riippuu mitä maalataan? JOs tulee konehuone ja sisältä auto, niin se on varmaan 2500-3000€ paikkeilla. Näissä hinnoissa on kyllä hirveesti eroja, mut niin on laadussakin. Jotkut maalaamot tekee halvalla ja no+peesti, mut se on 1/2-2 vuotta ja auto kukkii jo uudestaan. Kannattaa käyttää sellasella ammattilaisella, kenellä on kokemusta vuosien takaa eikä mitään 4 vuotta...On 2003-12-08 22:00, Fallen wrote:
Mulla on vaan sellanen käsitys et maksaa aika melkosesti...
Ite oisin kans kiinnostunu ko. aiheesta.. jos ens kesänä on varaa ni pitäs cali maalauttaa iihan tumman metallihohto punaseksi tai violetiski.. Mut se suurin kysymys: MILLÄ VÄLILLÄ LIIKKUU VÄRINVAIHDON HINTA!? =)
-
Manta i240
- 'Kapitän'

Varmasti kunnon jälki maksaa vähintään tuon 850e, jos ei ole tuttua maalaria ja haluaa kuitin maalauksesta. Halvalla ei saa hyvää, paitsi itse tekemällä
.
Hintaa saattaa saada alaspäin viemällä auton purettuna maalaamoon ja kasaamalla itse. Pohjatyöt voi myös mahdollisesti tehdä itse, jos osaa. Riippuu tosin maalaamosta, suostutaanko tuollaiseen järjestelyyn. Itse maksoin 4 vuotta sitten värinvaihdosta hyvässä maalaamossa 2500mk, sisältäen maalit (helmiäsiväri). Purin auton atomeiksi ja tein pohjat itse. Maalaamossa ruiskutettiin vain maalit. Lopputulos oli hyvä, ehkä jopa erinomainen. Huonojen pohjien päälle ei yksikään maalari taio hyvää maalipintaa, joten kannattaa miettiä sitä itse tekemistä, jos ei ole varma taidoistaan.
Hintaa saattaa saada alaspäin viemällä auton purettuna maalaamoon ja kasaamalla itse. Pohjatyöt voi myös mahdollisesti tehdä itse, jos osaa. Riippuu tosin maalaamosta, suostutaanko tuollaiseen järjestelyyn. Itse maksoin 4 vuotta sitten värinvaihdosta hyvässä maalaamossa 2500mk, sisältäen maalit (helmiäsiväri). Purin auton atomeiksi ja tein pohjat itse. Maalaamossa ruiskutettiin vain maalit. Lopputulos oli hyvä, ehkä jopa erinomainen. Huonojen pohjien päälle ei yksikään maalari taio hyvää maalipintaa, joten kannattaa miettiä sitä itse tekemistä, jos ei ole varma taidoistaan.
Corsa TR 1,6 16v -89, Vectra C2 2.2 DIRECT -05, BMW F11 535i M-Sport -11
http://www.ruostepeikko.com
http://www.ruostepeikko.com
Omani maalaus maksoi n.2000e ja pinta on ihan per***stä! Ei ruostekorjauksia. Lommoja jäi joka puolelle ja roskia myös. Maali irtoaa herkästi. Että semmonen tapaus... (tapauksesta tod.näköisesti käräjöidään jossain vaiheessa)
Kyselkää ihmeessä missä kannattaa maalauttaa ja maksakaa vaikka vähän enemmän, niin ainakin minä teen seuraavalla kerralla.
Kyselkää ihmeessä missä kannattaa maalauttaa ja maksakaa vaikka vähän enemmän, niin ainakin minä teen seuraavalla kerralla.
Oman auton maalaus maksoi 2500 mk melkein 3 vuotta sitten. Hintaan kuului auton suojaus, puhdistus ja pintamaalaus uunissa.
Auto oli purettuna (luukut kiinni), pohjat tein ite.
Pohjien teko noissa maalauksissa eniten maksaa. Jos on ruostevaurioita tai lommoja kyljissä kuten vanhoissa autoissa usein on, hyvinen pohjien tekemiseen kuluu paljon aikaa.
Omaan autoon tein pohjia yli kuukauden (iltasella ja viikonloppusin ihan käsipelillä).
<font size=-1>[ This Message was edited by: gremlin on 2003-12-09 22:39 ]</font>
Auto oli purettuna (luukut kiinni), pohjat tein ite.
Pohjien teko noissa maalauksissa eniten maksaa. Jos on ruostevaurioita tai lommoja kyljissä kuten vanhoissa autoissa usein on, hyvinen pohjien tekemiseen kuluu paljon aikaa.
Omaan autoon tein pohjia yli kuukauden (iltasella ja viikonloppusin ihan käsipelillä).
<font size=-1>[ This Message was edited by: gremlin on 2003-12-09 22:39 ]</font>