Asconan huohotinletku?
- asconatuning
- 'Admiral'

- Viesti:
Eli venakopan päältä lähtee huohotinletku mutta minne kyseisen letkun tulisi päätyä? nykyään se hönkii vapaasti vaihdelootan päälle mutta tutkin että se saattaisi tulla tonne ilmanputsarin alla olevaan paikkaan... Kertokaa viisaamman onko näin?
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92

- asconatuning
- 'Admiral'

- Viesti:
Arpaa vaan kehiin!
Siten itekkin oon toiminu, varastettiin näes auto kolme vuotta sitten, samalla reissulla meni hyvä VarajetII kera peltiputsarin. Nyt mulla on C Asconan putsari, johon tein imuaukon oikeaan paikkaan ja suljin vanhan putken lähdön. Aika lailla alkuperäisen kaltaisessa paikassa on tuo ilmanputsarin huohotusletkun paikka.
Siten itekkin oon toiminu, varastettiin näes auto kolme vuotta sitten, samalla reissulla meni hyvä VarajetII kera peltiputsarin. Nyt mulla on C Asconan putsari, johon tein imuaukon oikeaan paikkaan ja suljin vanhan putken lähdön. Aika lailla alkuperäisen kaltaisessa paikassa on tuo ilmanputsarin huohotusletkun paikka.
Ainahan se on hauskaa, kun nauretaan... Mikähän noissa V...jeteissä on niin huonoa kuin monet väittävät? Saattaa tietty olla luuloakin, mutta olen pitänyt itse virittämättömässä koslassani ko. kaasutinta ihan kelpo pelinä- ei juurikaan ongelmia. Olen sentään ajanut yli 18 vuotta ko. kaasuttimella varustetulla autolla. Säädöissä& puhdas se tietenkin saa olla ja ryypynkin on hyvä toimia, esilämmitys on myös hyvä olla. Näin minä ajattelen, mitäs muut?
varajetissä ei ole juuri muuta vikaa kun tuo ryyppy ja sekin toimii oikein kun putsaa mekanismin kerran vuodessa.
ongelmia sen sijaan aiheuttaa reippaasti hönkivä moottori joka ampuu huohottimen kautta niitä rasvaklimppeja suoraan kaasarin suuttimien ilmaporauksiin.
silloin vika ei ole kaasarissa vaan koneessa.(tai hounosti suunnitellussa huohottimen paikassa.)
ongelmia sen sijaan aiheuttaa reippaasti hönkivä moottori joka ampuu huohottimen kautta niitä rasvaklimppeja suoraan kaasarin suuttimien ilmaporauksiin.
silloin vika ei ole kaasarissa vaan koneessa.(tai hounosti suunnitellussa huohottimen paikassa.)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Jotain tällaista ajattelinkin, olisi hienoa, jos joku muukin heittäisi kommentteja Varajetin toimivuudesta/ toimimattomuudesta, niin selkiäisi minullekin, miksi tuota ranskalaisen ilman ja maapohjaisen polttoaineen sekoitinta niin kosolti parjataan;).
Itselläni ei huohotusongelmaa autossa, korjaan auton konehuoneessa ainakaan ole ollut (nythän näitä "hauskoja" väännöksiä alkoi irtoamaan...), kilometrejäkin tulee talvisin aika lailla 10000 ja koneremontista alkaa olemaan varmaan 15 vuotta. Päästöarvot ovat vielä hyvät, innolla odotan, koska kilahtaa... Huollot teen säännöllisesti.
edit: Heh, vaihteeksi painovirhe-paholainen... En nyt sataa tonnia talvessa aja.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Forvolet on 2003-12-11 07:56 ]</font>
Itselläni ei huohotusongelmaa autossa, korjaan auton konehuoneessa ainakaan ole ollut (nythän näitä "hauskoja" väännöksiä alkoi irtoamaan...), kilometrejäkin tulee talvisin aika lailla 10000 ja koneremontista alkaa olemaan varmaan 15 vuotta. Päästöarvot ovat vielä hyvät, innolla odotan, koska kilahtaa... Huollot teen säännöllisesti.
edit: Heh, vaihteeksi painovirhe-paholainen... En nyt sataa tonnia talvessa aja.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Forvolet on 2003-12-11 07:56 ]</font>
- asconatuning
- 'Admiral'

- Viesti: