Oisin hankkimassa itelleni vectraan alustasarjaa, mahdollisesti koni/eibach. Muutkin sarjat ovat kyllä mielessä, mutta niistä ei tietoa. Joten kertokaa minulle... Mikä sarja, ja miten toimii...
Mulla edessä Eibach(Steinmetz)/Koni yhdistelmä, tuntuu tosi hyvältä. Takapäätä en ole vielä päässyt päivttämään kun ei ole säädettäviä puslia ollut saatavilla.
Taakse tulee kumminkin sama yhdistelmä.
Aiemmin oli Bilsteint ja vakiojouset...
Takapäätä en ole vielä päässyt päivttämään kun ei ole säädettäviä puslia ollut saatavilla.
Taakse tulee kumminkin sama yhdistelmä.
Aiemmin oli Bilsteint ja vakiojouset...
Täällä on kuulemma myynnissä camberin korjaus paloja jotka tulee takanapaan kiinni jotenkin. Hinta on jossain 20 € luokkaa kappale. Ei paha hinta pusliin verrattuna, mut pitää kattoo se toiminta kun Theman laittaa ne alle kohta..
BTW oon aatellu madaltaa 2000:sta -60mm. Nytten alla on Weitec -40mm ja rengasvannehässäköinä kesällä 205-40/17 ja et 37. Meneeköhän alle vielä jos on -60mm. Ja toinen robleema on ne takarenkaitten campeerit, eli mistäs säätöpaloista nois edellisis viesteis puhuttiin. Hinta ei kuulostanu pahalta!
Autoni edellisellä omistajalla oli ollut G&M -60mm jouset ja 205/40R17 ET 37 ja hyvin oli mahtunut pyörimään.
Ja nuo säätöpalat löytyi paikalliselta esson huoltamolta. Niille oli tullut aivan tuliterät mittalaitteet ja asentaja tuumas että ei kannata alkaa kulmia säätää ennenkuin moiset läpyskät sinne laittaa. Ja mielestäni heppu sanoi että ne olis maksanu yhteensä 20 eskoo.. No, kohta ne laitetaan kuiteski alle niin laitetaan lisää infoa ku ollaan viisaampia.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
On 2003-12-14 13:59, patrick wrote:
BTW oon aatellu madaltaa 2000:sta -60mm. Nytten alla on Weitec -40mm ja rengasvannehässäköinä kesällä 205-40/17 ja et 37. Meneeköhän alle vielä jos on -60mm. Ja toinen robleema on ne takarenkaitten campeerit, eli mistäs säätöpaloista nois edellisis viesteis puhuttiin. Hinta ei kuulostanu pahalta!
Itsellä on 2000:ses justiin weitecin 60mm alusta, vanteet 7,5*16" ja ET 35. Niin 205/45 pyörii hyvin mutta 205/50 blizzakit eivät enää pyörineet edessä vaikka lokasuojan pokkaukselle antoi rälläkkää. Tuo weitec kyllä pudottaa kans sen 60mm, kaverilla oli aikanaan vectrassa G&M 60mm, niin mielestäni ei ollut nuon matala.