spl erillis-sarjat
Ei oo ollu oikeen autokajareita mihin ihan peräkkäin ois voinu verrata et ois selvimmin erot kuullu...
Itellä on tuo S-6.2 enkä ite ainakaan tykkää juuri tuosta yläpään soinnista.. tuntuu ettei se ole koskaan kohdallaan... kyllähän nuo paremman puutteessa menee.. ja riippuu kuntelijastaki =) itellä on kotona kaikki kajarit infinityä ja niihinhän on tosi helppo verrata =) jälken jää ja paljo =)
Itellä on tuo S-6.2 enkä ite ainakaan tykkää juuri tuosta yläpään soinnista.. tuntuu ettei se ole koskaan kohdallaan... kyllähän nuo paremman puutteessa menee.. ja riippuu kuntelijastaki =) itellä on kotona kaikki kajarit infinityä ja niihinhän on tosi helppo verrata =) jälken jää ja paljo =)
Aikanaan mulle on liikkeessä myyjä sanonut että älä osta spl-dynam. erillissarjaa, aikaa tuosta on pari vuotta, joten muutostahan noissa on jo tapahtunut.
Itse ostin DLS:n MS6 sarjan (voitti n.1½v sitten hifi-lehden testin), mutta tuossakin on aika mieto alapään toisto.
Kuuntelemalla saat valittua sopivimman itsellesi.
Itse ostin DLS:n MS6 sarjan (voitti n.1½v sitten hifi-lehden testin), mutta tuossakin on aika mieto alapään toisto.
Kuuntelemalla saat valittua sopivimman itsellesi.
Mulla oli itellä vanhempi 6,5" sarja aikaisemmin ja yläpää oli kyllä melko huono minunkin mielestä. Mutta siihen hintaan alapää oli yllättävänkin järeä mielestäni. Hyvä hinta/laatusuhde on ainakin DLS:n halvemmat sarjat esim. B5(?) se voitti edullisten erillissarjojen testinkin. Ja hinta pyörii siinä 100e:n kieppeillä. Itse ajattelin tommoseen sijoittaa, opiskelijan budjettiin juuri sopivan oloinen satsi. 
EDIT: siis testin voittaja olikin isoveli eli B6 ja testin oli autosound 2/2003 lehdessä
http://www.audiohellman.fi/dls_kajarit1.html
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rieskale on 2003-12-22 13:43 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rieskale on 2003-12-22 13:44 ]</font>
EDIT: siis testin voittaja olikin isoveli eli B6 ja testin oli autosound 2/2003 lehdessä
http://www.audiohellman.fi/dls_kajarit1.html
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rieskale on 2003-12-22 13:43 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Rieskale on 2003-12-22 13:44 ]</font>
Kaverilla on vanhan mallin reference 6,5" ja on muuten ainakin hyvän kuuloinen yläpää. Ei se kuitenkaan hirveen paljoa yli satasta siitä maksanu, mutta sattu säkällä löytyyn varastosta vanha malli joka piti uusien alta saada pois...On 2003-12-22 18:25, Fallen wrote:
eipä taida olla varaa kappaan.. 6½ reference oli tarkotus laittaa mut rahat loppu ja päädyin spln erkkaan jonka yläsointiin en ole tyytyväinen.. ja nyt sit aattelin et jos ees sais hitysen infinityn laatua ja laittas diskantit =)(niiden mallia en vielä ole niin miettiny)
MB 300 CE
Ex. Calibra 16V
Ex. Calibra 16V
Mulla on itelläni 6½ tuumanen infinityn reference erillissarja ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Eikä toi hintakaan (~150e)ollut niin kirpaiseva laatuun nähden. Kannattaa sijoittaa ton verran.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
http://www.harmanconsumerfinland.fi/pdf ... y_auto.pdf
käys kattoon tuolta.. mietin et pitäskö laittaa noi referencen discantit??? 50e maksais =) tai johonkin siihen hintaa ne varmaan sais?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2003-12-23 22:39 ]</font>
käys kattoon tuolta.. mietin et pitäskö laittaa noi referencen discantit??? 50e maksais =) tai johonkin siihen hintaa ne varmaan sais?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2003-12-23 22:39 ]</font>
Vaihtoehtojahan on monia, mutta muutamaa kisa-autoa kuunneltuani olen tykästynyt DLS/Focal-linjan saundiin. Nämä ovat tietysti makuasioita.Saa suositella HYVIÄ erillis-sarjoja (2-tie 6.5") Hinta saisi jäädä miel.300E
DLS:llä on MS6, joka voitti Hifin testin taannoin. Itse ostin hiljattain Focalin 165V2:n, lähinnä koska siinä on ehkä hieman tukevampi miditoisto kuin DLS:ssä. En ole kyllä vielä ehtinyt sarjaa asentamaan autooni. Kumpikin sarja on ovh-luokassa ~270 euroa. Kumpaakin on saanut tarjouksissa n. 220 euroon. http://www.audiohellman.fi
Tuskin pahasti menet vikaan jos päädyt jompaankumpaan em. sarjoista.