Astra F:ään Calibra turbo etujarrut

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
badfear2001
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja badfear2001 »

Olen laittamassa astraan turbo Calin jarruja.Joku oli jo aiemmin tehny vastaavan tempun mm. Asconaan...

Kysyisinkin että mistä levyt? Vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi ostaa ne eräästä liikkeestä n.230 euron hintaan.

Pyöränpulttien reikiä varten on porausjigi, joten pulttijako voi levyissä olla ihan mikä vaan.

Mutta keskireikä prkl... astrassa 56.6mm ja Turbo calikassa 65.1mm :sad:

Ehdotuksia ?
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

On 2002-07-19 20:01, badfear2001 wrote:
Olen laittamassa astraan turbo Calin jarruja.Joku oli jo aiemmin tehny vastaavan tempun mm. Asconaan...

Kysyisinkin että mistä levyt? Vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi ostaa ne eräästä liikkeestä n.230 euron hintaan.

Pyöränpulttien reikiä varten on porausjigi, joten pulttijako voi levyissä olla ihan mikä vaan.

Mutta keskireikä prkl... astrassa 56.6mm ja Turbo calikassa 65.1mm :sad:

Ehdotuksia ?
Juu mä laitoin omaan C-Ascoon Turbo/V6 levyt.

Onkos sulla jo satulat tiedossa? Laittaisin levyiksi ihan alkuperäiset levyt ja palat, en kyllä muista mitä ne maksoi Opelilla. Mutta jos haluat kuitenkin satsata levyihin ja paloihin niin laita EBC:t, ainakin mulla on toiminut hyvin. Tai sitten kysy Tunexilta.

Ja sitten vaan levyihin uus pulttijako. Tunexilta saa myös noita levyja valmiiksi nelipulttisena ja reitettyinä.

Ja sit viel se keskireikä, siihen teet keskitysholkin, sisähalkaisija astrasta ja ulko calibrasta. HUOM. pitää olla timmi.

Kaveri teki mulle levyihin uuden pulttijaon ja sit noi keskitysholkit. Kiitokset niistä hänelle. Jarrut pelaa. Tosin hieman etupainoisesti.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
Vastaa Viestiin