Semmoista kysyisin että, mulla on autossa infinityn RA 5004 4*50 (4ohm) vahvistin joka ajaa erillis-sarjaa ja 12" subbaria.
Saanko vahvistimen kytkettyä silleen et se ajais pelkästään tota 12"(4ohm)subbaria kaikilla tehoillaan ku mulla on tolle erillissarjalle toinen vahvistin. Kyl ton varmaan saa mut minkälaisella kykennällä=) Eli ku toi nyt on 4*50 nii saako sen 1*???, ku ei meinaa riittää toi 2 kanavaa sillattuna tolle subikalle, on nimittäin ompun peräkontti melekosen tiivis.
Mahdollisimman vaikeasti selitettynä=)
Toivottavasti joku osaisi auttaa.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Vahvistin onkelma!
Suoralla kytkennällä kyseistä nelikanavaista ei saa "yksikanavaiseksi".
Joudut joko keksimään vahvistimelle uuden käyttötarkoituksen, ostamaan toisen samanlaisen subin tai tekemään tee-se-itse-patenttipiirin, jolla sillatut kaksi kanavaa saadaan sillattua monoksi, mut ne on taas vähän taas niitä niin ja näin-juttuja, et ei tiedä tuleeko kesää.
Kyseinen kytkentä löytyy netistä, muistaakseni jopa suomenkielisenä, mutta en suosittele ellei ole välttämätön pakko
Edit: ..mistake

<font size=-1>[ This Message was edited by: Amppa on 2003-12-29 15:45 ]</font>
Joudut joko keksimään vahvistimelle uuden käyttötarkoituksen, ostamaan toisen samanlaisen subin tai tekemään tee-se-itse-patenttipiirin, jolla sillatut kaksi kanavaa saadaan sillattua monoksi, mut ne on taas vähän taas niitä niin ja näin-juttuja, et ei tiedä tuleeko kesää.
Kyseinen kytkentä löytyy netistä, muistaakseni jopa suomenkielisenä, mutta en suosittele ellei ole välttämätön pakko
Edit: ..mistake

<font size=-1>[ This Message was edited by: Amppa on 2003-12-29 15:45 ]</font>